Mijn PC heeft bij de automatische update getracht de “Definition Update for Windows Defender – KB 915597 (Definition 1.159.1955.0) te installeren. Dit is mislukt en sindsdien heb ik aanzienlijke problemen.
- Ik kan geen updates meer downloaden. Bij afsluiten van de PC wil deze gedownloade updates installeren en dat werkt niet. Gevolg is dat de PC blijft hangen op het scherm “Afsluiten”
- Ik kan de PC niet meer afsluiten. Of de PC reageert helemaal niet op het commando afsluiten of de PC wil updates installeren zoals hierboven omschreven.
Via systeemherstel naar een eerdere stand gaan lukt niet, de PC blijft dan hangen op het afsluitscherm.
Het door Microsoft geadviseerde Fixit programma laat zich niet installeren.
Ik heb een legale Windows 7 premium systeem
- Ik kan geen updates meer downloaden. Bij afsluiten van de PC wil deze gedownloade updates installeren en dat werkt niet. Gevolg is dat de PC blijft hangen op het scherm “Afsluiten”
- Ik kan de PC niet meer afsluiten. Of de PC reageert helemaal niet op het commando afsluiten of de PC wil updates installeren zoals hierboven omschreven.
Via systeemherstel naar een eerdere stand gaan lukt niet, de PC blijft dan hangen op het afsluitscherm.
Het door Microsoft geadviseerde Fixit programma laat zich niet installeren.
Ik heb een legale Windows 7 premium systeem