Pc als een dvd doosje

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Ik heb bij iemand een PC gezien....die staat op het bureau en heeft de grote van een dvd doosje.
'k wist niet wat ik zag heeft iemand enig idee?????

was het misschien een raspberry pi ? die zij ongeveer de grootte van een bankpas

Nee mensen beide is het niet , mac so wie so niet en die raspberry pi ookniet daar zit niks omheen....
klinkt stom maar ja ik ben een digibeet
Hetgeen ik gezien heb is ongeveer de grote vaneen dvd hoes ( zo'n pocket formaat)

yep dat is hem.
Ik was verbijsterd lijkt mij fantastisch...hebben jullie er ervaring mee?
Er zat een ssd? chip in en extra geheugen

ik heb er ervaring mee,ze zien er schattig uit maar kunnen zelf niet zoveel hoor
een thin client is niet meer als een moederbord met een geheugen,een processor en een netwerk aansluiting,hij laad/schrijft eigenlijk alles op een externe server

lees dit maar eens

Klopt. De eerste van mij (als het aan mij ligt ook de laatste) dacht ik dat ik wel even een simpel spelletje als minecraft kon spelen. Ik was helemaal fout. Dat ding kan echt niks aan. Youtube zal al een probleem worden bij 480p en 320p lagged hij zelfs al. Niet mijn eerste keus. Die dingen zijn ook nog eens flink geprijst voor hun kunnen en doen. Als je op zoek bent naar iets schattigs mobiels moet je deze hebben.

Ik heb hem zelf ook (ben programmeur dus kan alles wat ik nodig heb)

http://www.laptopshop.nl/product/99591/asus-eee-pc-1001px.html
P1000095.jpg

Laatst bewerkt:
Als die Eee pc wat is dan kun je ook eens naar dit soort peeceetjes kijken, kunnen ongeveer het zelfde en met de AMD E-450 zelfs redelijk wat meer. Meestal voorzien van een 2,5" harddisk alleen keyboard muis en scherm aansluiten, klaar!

@solaris Och! en ze zijn nog redelijk goed ook! Je zou zelfs daarmee battlefield 2 kunnen draaien. Of Farcry 2.

@solaris Och! en ze zijn nog redelijk goed ook! Je zou zelfs daarmee battlefield 2 kunnen draaien. Of Farcry 2.

Och in dat soort spelletjes ben ik niet echt geïnteresseerd, zeker niet op "kleintjes" zoals dit! :)
Maar hier draait er een als servertje en mediaspeler. Een andere doet dienst als internet peeceetje en schoolcomputer, en dat gaat allemaal heel prima daarmee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan