PC Antispyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Nancy*

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
126
hoi mensen

ik heb laats van dit forum een antispyware programma geinstalleerd omdat ik spyware en adware in me computer heb,maar naar het scanning kom ik erachter dat ik er voor moet betalen als ik het wil verwijderen,dus het kom op neer dat ik scannen gratis is en de rest met betalen,ik probeer de heletijd de pc antispyware te verwijderen maar het luktniet als ik dat die dan probeer te verwijderen krijgen ik een engelse teks te zien en en meer raare teksten met blauw secherm en start mijn computer opnieuw op en is nog niet verwijderd zo probeer ik het de heletijd maar ik krijg het niet weg.ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt

ps: heb nog steets spyware & adware in me computer:(
 
Laatst bewerkt:
Misschien kun je AVG anti-Spyware kunt proberen?
Is een gratis programma voor ongeveer 30 dagen. Daarna kun je misschien een crack er overheen gooien;)
Met dit programma kun je de spyware eraf halen.
 
Als je het tegen mij hebt Ton52> AVG anti-spyware.
Gebruik hem zelf ook om spyware eraf te halen.
Als dat trouwens niet werkt kun je ook nog altijd hitman-pro downloaden.(meerdere programma's in 1)
 
Het was idd niet echt duidelijk maar ik bedoelde over welk programma TS het had.
 
hoi mensen

ik heb laats van dit forum een antispyware programma geinstalleerd omdat ik spyware en adware in me computer heb,maar naar het scanning kom ik erachter dat ik er voor moet betalen als ik het wil verwijderen,dus het kom op neer dat ik scannen gratis is en de rest met betalen,ik probeer de heletijd de pc antispyware te verwijderen maar het luktniet als ik dat die dan probeer te verwijderen krijgen ik een engelse teks te zien en en meer raare teksten met blauw secherm en start mijn computer opnieuw op en is nog niet verwijderd zo probeer ik het de heletijd maar ik krijg het niet weg.ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt

ps: heb nog steets spyware & adware in me computer:(
Over welk programma heb je het?
 
spyware probleem los je met deze ook op

klik >>HIER<<

dit progje kun gratis downloaden., kies dan wel de free home version.

deze pikt alles op en verdert echt heel veel.

wil je echt een goede.... koop dan spyware dokter... nooit geen last weer. ;)

het is verstandig om de scan dan in de veilige modus te doen.
 
hoi die avg anti spyware werkt niet goed is geen gratis versie of je moet er voor betalen toch?
 
probeer anders NOD32 werkt ook goed heb ik zelf ook gebruikt, of superantispyware. ook een heel goed programma om zulk soort dingen te verwijderen:thumb: zijn gewoon gratis programma's en werken goed:D
 
De beste antispyware programma met de grootste database en snelste scan is Counterspy. 15 dagen gratis full features trial en betaald 20 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan