Pc Backuppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ha966

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2012
Hallo,

Ik heb een ASUS pc gekocht bij staples (office centre)
Ik heb een usb stick gekocht om de backup op te slaan
Maar ik ben er achter gekomen dat je alleen naar fabrieksinstellingen terug kan zetten
Maar bijvoorbeeld als mijn HDD kapot is wil ik graag die backup hebben.
Is dit mogelijk?
Het gaat om een asus M51AC

Ooit in verleden had ik ook een PC in Paradigit gekocht en die heeft ook geïntegreerde systeem recovery gehad, en deze systeem recovery kon ik via een HD disk manager vinden, die heb dus gekopieerd en opgeslagen ( origin verwijdert ! ) ergens op een externe HD enz.. beetje heb ik systeem bijgewerkt bijgebouwd en vervolgens heb ik dan windows 7 op geïnstalleerd, draait als een speer nu en dient slechts voor zakelijke handelingen als bankieren enz..
Ik herinner me wel dat ik ook in zoek balk ( of dat via Bureau accesoires was weet niet meer :o ) kon intypen SysteemRecovery en die verscheen als een koppeling in rechte menu welke kon ik dan zien, maar weet nu niet meer of je via eigenschappen naar bestand locatie kon gaan en op die manier ook die recovery kopiëren kon ..enz :(
Mocht ik toevallig systeem via systeem recovery willen te her-stellen, dit natuurlijk dan moest ik PC herstarten en op F10 te drukken ..

Ik denkt toch dat die geïntegreerde systeem recovery zich ergens verborgen op schijf bevind en jij moet dan dus ook weergave toepassen om verborgen bestanden te kunnen zien als jij per-se origineel systeem recovery kopiëren wil en weet ik echt niet of die op een USB stick past ..

Maar mocht je zelf handmatig een Systeem Back-Up willen maken dan kan je hier lezen hoe je dat moet doen -->> http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/create-a-system-repair-disc

Laatst bewerkt:
Dit is opgelost!!!!
Ga naar Configuratiescherm en zoek op herstel en druk daarna op herstel.

Laatst bewerkt door een moderator:
:D Na jah wist ik ook dat jij ook wist .... ;)

Je vroeg hoe je een systeem-backup kan maken enz.. ( en zo staat in jou eigen vraag ! ) dus dacht ik dat jij inderdaad dat wil, en ik heb je die big verhaaltje uitgekletst uiteindelijk hoezo die koeienletters ?? :(

Laatst bewerkt:
@ha966,

Ik heb het lettertype aangepast. Grote letters zijn niet nodig, is zo ook prima te lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan