pc beeld blijft op zwart na plaatsen geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

webbies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
vandaag 2 nieuwe bankjes geheugen 512 2700 ddr erbij geplaatst en met stofzuiger schoongezuigd.
zat 256 mg geheugen 2100 in
als je de pc aanzet gaat krijgt ie voeding, fans gaan draaien en lampjes op cd en cdwriter gaan om de beurt aan. beeld blijft zwart, geen bios melding niks.
oude geheugen alleen er weer in: zelfde
alle kabels en stekkers en kaarten ff los en aangedrukt, niks
opstarten met flop: lichtje gaat niet branden niks
bios gereset: niks
cd writer en cd eraf gekoppeld: niks

kan iemand me helpen??

dit: met stofzuiger schoongezuigd.

is zoiezo niet zo slim,

maar verder met je probleem kan ik je niet helpen

Omdat je pc geen beeps geeft lijkt mij dat je iets kritieks geraakt hebt met je stofzuiger. Je kan er alles uithalen (incl. cpu) en alleen met je moederbord aangesloten opstarten. Als hij dan nog geen beeps geeft dan is er iets mis met je moederbord.

wel beebjes zonder geheugen

dank voor je reactie,
stom inderdaad die stofzuiger maar dat heeft een huisgenoot gedaan toen ik dat geheugen ging kopen en de kast open lag;) :evil:
maar als ik al het geheugen eruit haal biept ie wel, videokaart los en geen biepjes.

nieuw moederbord

vandaag op op de zware markt in beverwijk nieuw moederbord gekocht waar ik mijn spulletjes (oa de wat oudere amd processor) in over kon zetten. Boel werk nu weer, zelfs windows start (na wat gereutel en installatie van drivers) weer gewoon op. pfffft

Kijk dan klopt het geuhegen niet wat je hebt bijgeplaats,
gebeurde bij mij ook ik pleurde er een verkeerde erin precies hetzelfde gedoe.

toen weer de goeie en gelukt!

Het gekke was dat oude geheugen terugplaatsen in oud moederbord geen reactie whatsoever opleverde. alle 3 slotjes geprobeerd maar beeld bleef zwart en knipperende lichtjes op cd speler en writer.

weet nog steeds niet ech wat het is geweest: moederbord toch (beetje stuk)??
Nu draait nieuwe bordje met nieuw geheugen (de 2 nieuwe bankjes van totaal 1GB) als een zonnetje en ik hoefde niet eens windows opnieuw te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan