pc beeld op tv zwart/wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarfvz

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Een kennis van mij heeft een pc met een Hauppauge Wintv-PVR 350 tv-kaart en een XFX Gforce FX5200 (128MB) videokaart, hij heeft een s-vhs kabel naar de tv lopen en aan beide kanten zit een converterstekker van s-vhs naar composite, maar hij krijgt op tv alleen zwart/wit beeld.

We hebben al nieuwe drivers/software van Nvidia geinstalleerd, maar niks verbeterd, we hebben de instellingen ook al gecontrolleerd, dat is volgens mij allemaal goed.

Hij heeft wel de tv kaart in het 2de pci slot zitten, is het niet verstandiger deze in het pci slot te zetten die direct onder de AGP zit?

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt

Nee, het laatste juist niet, daar de irq vaak wordt gedeeld.

Maare, staat de uitgang naar de TV in de videokaart configuratie wel op PAL?, en ook het goede A/V kanaal op de TV gekozen?

Maare, staat de uitgang naar de TV in de videokaart configuratie wel op PAL?, en ook het goede A/V kanaal op de TV gekozen?

Hij is aangesloten op de JVC receiver op de composite aansluiting, net zoals de rest die hij erop aan gesloten heeft

hij staat op PAL-B

Kijk ook in de setup/handleiding van de tv, voor wat betreft de afhandeling van Composite signaal? Wat voor input wordt er verwacht vanaf de Composite stekker? En kun je dan instellen hoe dat dan moet worden weergegeven op de tv?

Ik ben geen deskundige op dit gebied, maar daar zou ik in ieder geval óók kijken.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan