PC beeldscherm met Digitenne

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijno

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Ik zal maar gelijk me idee vertellen en dat is als volg:

Ik wil een nieuwe LCD TV gaan kopen maar omdat die aardig duur zijn en een pc beeldscherm niet zo duur is, wil ik dus een pc beeldscherm gaan kopen en deze gebruiken om tv te kijken. Maar volgens mij heb ik dan gelijk wel een aantal problemenen. En dat zijn de volgende:
1. Kan ik de KPN digitenne gewoon aansluiten op die nieuwe monitor?
2. En kan ik de pc monitor ook gelijk als 2de beeldscherm aan me pc aansluiten. Waardoor ik deze monitor ook gelijk kan gebruiker om er mee te gamen. Ik heb nog een 2de aansluiting op me videokaart (DVI)

Zo ja, wat moet ik er an bijvoorbeeld nog voor kopen? En waar moet me beeldscherm aan voldoen bijv. aansluiting..?

heey

ik weet niet of je al antwoord hebt, maar ik heb hier het volgende voor je.
ik zag laatst in de winkel een kastje liggen dat is speciaal voor digitenne die je op je computer aan kan sluiten daar gaat je pasje in en dan kan je op je computer tv kijken. dus in jouw geval op het scherm.
je kan natuurlijk ook inplaats gamen op een ander scherm op hetzelfde scherm gamen want je computer staat er gewoon op aangesloten, wil je toch gamen op een ander scherm dan kan je een dvi kabel kopen voor je scherm die je gaat gebruiken voor tv kijken en een vga kabel voor je gewone scherm. bedenk alleen wel dat alles in het geheel ook een hoop geld gaat kosten.

je moet nieuwe kabels kopen
het digitenne kastje is 150 euro voor de computer
+ een nieuw scherm

dus ik weet niet of het dan nog wel zoveel voor je scheelt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan