pc bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

problemenman

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2010
hallo allemaal,

ik sta op het punt de volgende samengestelde pc te bestellen:

MSI R5770-PM2D1G (ATI Radeon HD5770) € 134,90

AMD Phenom II X4 955 € 127,90

ASRock M3A785GXH/128M (AMD 785G) € 82,90

Sharkoon Rush Power SHA-R500M (500 Watt) € 62,90 (voeding)

Western Digital WD5000AADS (500 GB, Boxed) € 44,99 (hardeschijf)

Corsair 4 GB DDR3-1333 Kit € 79,90

Samsung SH-S223C (22 / 8 / 16 speed) € 17,99 (dvd -writer)

Sharkoon Revenge Value € 49,99 (kast)

Artic Silver 5 € 4,99 (koelpasta)

Windows 7 Home Premium 64-Bit € 94,90

Totaal: € 701,36

is er iets waar ik totaal overheen heb gekeken?
kan ik dit zo bestellen en in elkaar zetten?

KOM AUB NIET MET OPMERKINGEN DAT IK BETER EEN ANDERE VIDEOKAART KAN NEMEN OMDAT DEZE 4 FPS MEER HAALT IN DE MEESTE GAMES

ik wil alleen weten of het mogelijk is deze pc te bouwen, of alles op elkaar past.

(ik ben er vrij zeker van dat dit tot een werkend systeem kan worden gevormd maar je weet maar nooit....)

alvast bedankt!!!!

Laatst bewerkt:
Winkelwagen is leeg, dus er valt over niets iets te zeggen helaas.

o sorry linkje doet het niet

ik probeer 'm ff te maken :P

edit:
lukt niet echt,

ik heb even een lijstje gemaakt

Laatst bewerkt:
Alles zit er bij wat nodig is om een werkend systeem te krijgen.
En over de videokaart: Prima kaartje! Heb zelf een 5750 besteld en verwacht hier de games die ik speel goed op te kunnen spelen. En idd of deze 4fps minder haalt dan een nvidia videkaart. Wat maakt het uit! die 4 fps ga je niet snel merken!

bedankt voor je snelle reactie! :thumb:

dat is eigenlijk wat ik wilde horen, dat het tot een werkend systeem kan worden gemaakt!

nou heb ik nog een vraagje over de harde schijf (hier een link die wel werkt :P):

https://www.alternate.nl/html/product/Harddisks_3,5_inch_SATA/Western_Digital/WD5000AADS/343098/?

je kan deze standaard of boxed bestellen, maar wat krijg je nou precies extra als je de boxed versie neemt die 5 euro meer kost?

hier de beschrijving:

In de boxed versie zijn alle potentieel benodigde installatieonderdelen en -toebehoren inbegrepen.
Meerprijs: € 5,-

dus ik betaal 5 euro meer voor een paar schroefjes?
deze zouden toch standaard meegeleverd moeten worden?

ja, erg he? 4 schroefjes
Zo mischien kunnen dat er nog een doosje om zit.

maar meestal zit het ook bij de kast al in. En anders geeft vaak de plaatselijke pc boer ze gratis mee als je lief vraagt.

hoe weet je eigenlijk dat het gaat om maar 4 schroefjes, niet dat ik eraan twijfel maar dan weet ik dat voor een volgende keer :)

zo te horen ben ik niet de enige die wat hardware aan het inslaan is :P
trouwens veel succes met uw computer

edit:
ik bestel liever bij alternate omdat dat een beetje in de buurt is, dan kan ik al mijn spulletjes afhalen en hoef ik geen 9,50 verzendkosten te betalen, ook handiger ivm garantie

Laatst bewerkt:
Dat zal wel lukken. Binnen een half uur na dat alles is uitgepakt zal er een OS op komen te staan :P

Succes met je aan koop en als je nog problemen hebt, dan weet je dit forum te vinden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan