pc besturen vanaf andere pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

koosj

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
kan iemand mij vertellen of en hoe het mogelijk is om een van een andere plek te kunnen bedienen?

ik heb een pc ergens staan, alleen voor de printer en voor 1 progje. Ik hoef eigenlijk het beeldscherm en toetsenbord niet meer te gebruiken, zeker wanneer dit vanaf een andere pc kan.

is er een mogelijkheid om dat vanaf een ander werkplek te doen?

bvd

Groet,

Koos

Of met remote administrator, of remote pc access. Beide zijn wat sneller dan tightvnc. Zoek op www.downloads.com maar eens op remote.

Pc Anywhere is een goed programma, maar duur en het neemt bovendien veel ruimte in beslag.

nog mooier zou het zijn als daar gratis progjes voor waren!

VNC gaat via internet. Is het ook gevaarlijk, in die zin, kan een ander de controle overnemen? Er is wel een wachtwoord vereist, maar die zijn meestal snel te kraken.

Is het wel verstandig om voor deze optie te kiezen?

Groet,

Koos

Ooit dameware al geprobeerd.
Daarmee kan je heel de computer beheren zonder die te moeten over pakken.

RealVNc is anders ook geod

remote administrator werkt ook te vinden op download.com is wel een trial versie maar hij is te kraken

Geplaatst door koosj
VNC gaat via internet. Is het ook gevaarlijk, in die zin, kan een ander de controle overnemen? Er is wel een wachtwoord vereist, maar die zijn meestal snel te kraken.

Is het wel verstandig om voor deze optie te kiezen?

Groet,

Koos

Gebruik zelf VNC voor schoonmoeders pc , enige tijd alweer. Nooit problemen gehad met inbrekers :) . Als je een beetje leest op de website dan heb ik best wel vertrouwen omdat het geschreven is door ubernerds ( das een compliment) . Moet je natuurlijk wel een moeilijk password aanmaken maar ja das met elk progje zo.

suuces

misschien is crossloop iets?
is beveiligd je moet het op bijde pc's installeren en dan de code invoeren en je hebt m ;)

@sander2,

Denk dat het nu wel opgelost is. Topic is van 2003.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan