pc "bevriest" 1.5minuut

• Onderwerp starter Onderwerp starter rudy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rudy

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Na het opstarten (wat in mijn ogen normaal gebeurd)
wacht ik altijd tot het zandlopertje weg is en ga dan aan de slag.
Nu moet ik ongeveer handerhalve minuut wachten totdat ik via START iets kan activeren.
Als ik via een snelkoppeling op het bureaublad iets activeer gebeurd het direct maar desbetreffend progje blijft dan ook "hangen" onlangs heb ik EasyCleaner gedraaid en het register opgeruimd en overbodige bestanden opgeruimd.
Hier een lijst van de sleutels die verwijderd is.
Iemand die mij uit de brand helpt???????

Bijlagen

Ik heb wat ontdekt met de opstartinspecteur van easycleaner dat er een rood lampje brandt bij:
KernelFaultCheck C:\WINDOWS\system32\dumprep 0 -k HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\MicroSoft\Windows\CurrentVersion\Run KernelFaultCheck %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

Kan ik die verwijderen????

Nou meestal stop je voor het rode licht, das een algemeen international gevaren teken.. Vandaar die rode en groene bolletjes die door vele cleaners worden gebruikt.. Dus goed dat je twijfeld :)
http://castlecops.com/startuplist-1773.html

Kan je verwijderen en kan je handmatig starten indien nodig hoef niet automatisch, die sleutel waar die in zit vind je terug allemaal bij uitvoeren/msconfig/opstarten..
Daar kan je ook alles uitvinken dat niet persé hoeft op te starten met windows, dan gaat het al wat sneller..

Maak de map c:\windows\prefetch ook eens leeg, kan je eens p/week/maand doen..

:thumb:

ZipPe'

Bedankt voor jou reactie ik heb hem verwijderd maar het heeft niks geholpen.
Wat mij ook nog opgevallen is dat tijdens die "bevriezing" er een balloon rechtsonder meldt dat de firewal is uitgeschakeld.
loppt de pc echter weer goed dan is de ballon weg en controle van mezelf wijst uit dat de firewal gewoon is ingeschakeld.

Wie o wie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan