Pc "bevriest"!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thuban

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Berichten
22
Hallo lieve lezers!

Ik heb een probleem op een pc, de pc bevriest nogal vaak. Er lijkt geen duidelijke oorzaak voor te zijn, het ligt niet aan de temp/ stof van de pc want hij doet dit soms al na 1 min. anders na een uur. Volledig willekeurig dus.
De harde schijf is een half jaar geleden vervangen (deze was stuk), het is dus een nieuwe en daar kan het ook niet aan liggen.
Ik heb in de foutenlog gekeken bij systeembeheer, daar kom ik regelmatig tegen:
"application hang" 939517030
"Vastgelopen toepassing: iexplore.exe, versie: 7.0.6000.16735, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000"
een andere melding was:
"langdurige transactie"

Ik heb geen idee hoe ik dit probleem moet oplossen, wie kan mij helpen??
Zelf heb ik het idee dat het aan de hardware ligt, maar wie weet herkent iemand dit probleem en heeft een oplossing!

Groetjes Marije
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat er een melding komt van internet. Je kunt proberen deze te verwijderen, en opnieuw te installeren. Ook kun je proberen om een systeemherstel uit te voeren, als het probleem pas sings kort optreed. Hiervoor gaat je naarstart > alle programma's > bureau-accessoires > systeemwerkset > systeemherstel. Herstel je pc naar een punt voordat er problemen optraden. Als dat nog niet werkt, ben ik denk het meer informatie nodig over je pc. Ga naar start > uitvoeren. Type command. In de MS-DOS prompt type je dxdiag. Ga nu naar het tabblad beeldscherm. Neem een screenshot en plak hem hier. Aangezien ik denk dat het met je grafische kaart te maken heeft.

Groetjes,
Miquell
 
Hoe installeer ik internet opnieuw? (misschien een domme vraag).

zie de bijlage....
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    68,1 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Als ik het internet eraf haal via software, hoe kan ik dan surfen naar die website om het internet te downloaden??


Kun je nu wel de afbeelding aanklikken?
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    68,1 KB · Weergaven: 36
Als ik het internet eraf haal via software, hoe kan ik dan surfen naar die website om het internet te downloaden??


Kun je nu wel de afbeelding aanklikken?
Je hebt toch een standaard web-browser? Daar surf je dan in. Voor de zekerheid kan je wel even IE 8 beta downloaden, daarna 7 verwijderen. Misschien doet die het dan. In ieder geval zal ik de nieuwste drivers proberen te downloaden op de site van READON.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan