pc bewaking

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Fanboy

is het niet mogelijk om binnen 1 topic, zoveel mogelijk vrage tegelijk te stellen, want het lijkt wel of je voor elke vraag een nieuwe topic opent. Bij 8 van de 10 recente onderwerpen, zie ik jou als vraagsteller.

Ik weet niet wat jij allemaal wil beveiligen maar ben eens een beetje duidelijker wat je precies wilt. is een firewall misschien niet iets?

ik denk dat hij zijn pc wenst te gebruiken als alarminstallatie.

Ga dan naar de winkel,
Koop een alarminstallatie voordat ze je pc weghalen.
Of bedoel je dit niet?

PS: is die gast nou aan het spammen of krijg ik waanideen?

Geplaatst door fanboy331
kan je de pc ook gebruik als allarm voor inbrekers?

Tuurlijk kan dat je neemt een media player en neemt de volgende tekst op...

Hier staat mijn pc!

Dat speel je af op repeat en de inbrekers kunnen zo je pc vinden.....

;)

Maare het komt wel neer op bijna spammen :8-0:

Neem dogwatch als screensaver schrikt ook af,maar ze mogen de pc van jou ook zo meenemen.
Als ik al die vragen van fanboy zie vraag ik me af of hij/zij de boel in de maling neemt??

Laatst bewerkt:
ik denk niet dat al die vragen serieus zijn je kan best een probleem hebben maar zoveel vragen in een korte tijd lijkt wel op sabotage.zo gaan de vragen van anderen wel snel uit de lijst.

Ondanks dat ik ook van mening ben dat deze gast loopt te spammen, zoals ik al in menig topic van deze persoon heb vermeld, toch maar een goed antwoord, misschien handig voor later.... (via seach)

Er bestaan systemen die je kan koppelen aan je pc, om bv dingen te loggen etc. De grote vraag is echter wat heb je hieraan ?

Wat wel kan is dat je voor weinig geld bv een videobewakingssysteem wilt hebben, daar bestaan goede mogelijkheden voor.

Monacor bv verkoopt een pci kaartje waar je 4 camera's op aan kan sluiten, incl software voor videoregistratie continu of foto of kort filmpje na bewegingsdetectie.

Als het gewoon voor thuis is om te kijken wie er bv in een kamer is kan je Honestech video security gebruiken, deze neemt foto's of korte filmpjes zodra een beweging wordt gedetecteerd en stuurt deze desgewenst via ftp naar een website of via e-mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan