pc bij FC

Status
Niet open voor verdere reacties.
jah ook in die hoge resolutie zal een 8800 GT het goed presteren. Of je aan 4 gigabyte genoeg hebt meer dan genoeg zelfs, 2 gigabyte is al meer dan voldoende. Direct X10 kun je ook voor Windows XP downloaden met crack :thumb:

Ik raad je geen Vista aan krijg je alleen maar spijt van net als ik. Maar als je per se 4 gigabyte aan geheugen wilt ik dacht dat Win. XP dat niet volledig kan benutten.

jah ook in die hoge resolutie zal een 8800 GT het goed presteren. Of je aan 4 gigabyte genoeg hebt meer dan genoeg zelfs, 2 gigabyte is al meer dan voldoende. Direct X10 kun je ook voor Windows XP downloaden met crack :thumb:

Ik raad je geen Vista aan krijg je alleen maar spijt van net als ik. Maar als je per se 4 gigabyte aan geheugen wilt ik dacht dat Win. XP dat niet volledig kan benutten.

hey, ik heb zelf een laptop met 4GB geheugen en onder xp ondersteunt hij 3 GB, in de bios geeft hij gewoon aan dat er 4 GB in zit dus het klopt wel dat xp niet alles ondersteunt. ik denk dat ik er dan gewoon 3x 1GB in zet van een goed merk.

weet jij toevallig ook waar ik dat DX10 voor xp kan downloaden?

greeetz

Bekijk bijlage 46055

hier wat vind je van deze ?

hey ik denk dat dit hem word:

Aerocoll Extreme Engine black
Coolermaster Psu 550watt Sli
Asus dvd speler
Samsung dvd brander
corssair 2048mb Twin2x2048-6400c4 2X dus 4gb
WD 320gb 7200 16mb 2x dus 640GB
Asus commando s775 2xPCI
Intel core2quad Q6600
geforce 8800gt
samsung 226BW 22 inch, graag wil ik wel de 225bw aangezien ik er daar al in van heb staan en wel 2 dezelfde monitoren wil hebben.

totaal: 1530,00 euro als jullie nog wat willen veranderen mijn budget is naar 1650 gegaan.

wat vinden jullie van deze lijst? zijn er dingen die jullie zouden verandere meld het dan a.u.b even...

De standaard koeler die je bij je processor krijgt is 3x niks !
Neem een andere processor koeler.

En als je geheugen koopt neem dan 1066 MHZ dat is de snelste van ddr2.

En waarom neem je deze processor niet: Intel Core 2 Quad,Q9450. Niet dat Q6600 slecht is maar de Q9450 heeft 12MB L2 Chache

hier kun je direct x10 voor xp downloaden :thumb:
http://www.seedpeer.com/details/952389.html

Maar je hebt wel Azureus nodig of een andere programma die torrents kan downloaden.
Hier kun je Azureus downloaden: http://downloads.vnunet.nl/download/bittorrent/azureus/_1222.html

Laatst bewerkt:
De standaard koeler die je bij je processor krijgt is 3x niks !
Neem een andere processor koeler.

En als je geheugen koopt neem dan 1066 MHZ dat is de snelste van ddr2.

En waarom neem je deze processor niet: Intel Core 2 Quad,Q9450. Niet dat Q6600 slecht is maar de Q9450 heeft 12MB L2 Chache

hier kun je direct x10 voor xp downloaden :thumb:
http://www.seedpeer.com/details/952389.html

Maar je hebt wel Azureus nodig of een andere programma die torrents kan downloaden.
Hier kun je Azureus downloaden: http://downloads.vnunet.nl/download/bittorrent/azureus/_1222.html

hey, bedankt voor je reactie.
ik ga toch xp draaien dus 2gb is genoeg. dus ik ga ipv 4gb 800mhz geheugen 2 gb 1066 mhz geheugen kopen aangezien xp geen 4gb ondersteunt. ook neem ik een andere processor koeler en ik ga het overwegen om die andere quad-core te nemen...

zou ik door die meer aantel mb in het l2 chache ook meer gaan merken in prestaties??

greetz tim

Je kan ook 3 GB kopen werkt ook met Xp 32 Bits of je kan Windows Xp Pro 64 Bits gaan draaien .
En als ik jou was zou ik ook 1 lekker game toetsenbord kopen!

hey, bedankt voor je reactie.
ik ga toch xp draaien dus 2gb is genoeg. dus ik ga ipv 4gb 800mhz geheugen 2 gb 1066 mhz geheugen kopen aangezien xp geen 4gb ondersteunt. ook neem ik een andere processor koeler en ik ga het overwegen om die andere quad-core te nemen...

zou ik door die meer aantel mb in het l2 chache ook meer gaan merken in prestaties??

greetz tim

De Q6600 heeft 8MB chache en de Q9450 12 MB. Ik heb zelf de Q6600 ik vind hem zeer goed. Maar of je veel verschil zult merken weet ik niet maar waarchijnlijk wel.

2GB is genoeg :thumb: neem alleen wel de snelste 1066MHZ

De Q6600 heeft 8MB chache en de Q9450 12 MB. Ik heb zelf de Q6600 ik vind hem zeer goed. Maar of je veel verschil zult merken weet ik niet maar waarchijnlijk wel.

2GB is genoeg :thumb: neem alleen wel de snelste 1066MHZ

hey, het word denk ik de q6600 samen met 3 gb 1066mhz geheugen onder xp
ik zou alleen graag willen weten of de Coolermaster PSU ATX 550W SLI voldoende is.
hij geeft 550wat continu en de piek is 650. of is het toch verstandiger om een 600watt of hoger te nemen voor 8800gt in sli.

greetz tim

http://www.extreme.outervision.com/psucalculator.jsp

Hiermee kan je de benodigde voeding narekenen. :thumb:

hey bedankt voor de link.
ik kom uit op 626 watt, dus ik denk dat het een 650watt voeding word van het merk Antec.
maar eigenlijk zou ik graag een 650watt voeding willen met neon erin... weten jullie een merk+type wat deze voeding levert hij mag trouwens ook meer dan 650 watt zijn. coolermaster heeft ze wel maar ik kan er alleen 1 vinden van 450 watt...

greetz

samen met 3 gb 1066mhz geheugen onder xp

Beetje zonde, dat moederbord ondersteunt Dual Channel met niet wanneer je 3 x 1 gb plaatst.

Wanneer je 4 sloten hebt, kun je beter 4 x 512Mb plaatsen, dan draai je 2x dual channel en sneller!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan