PC blijft hangen bij Bootscreen/Splashscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
1.666
Hey,


Ik heb een probleem, sinds zeg maar eergister duurt het een eeuwigheid om windows optestarten omdat:

Het scherm blijft hangen bij het bootscreen (eigenlijk splashscreen, dat balkje gaat een eeuwigheid heen en weer, na een half uur is hij nog niet opgestart)

Gisteravond had ik me pc gewoon aangezet en toen ben ik voor 5 uur weg geweest, toen ik thuis kwam was hij wel opgestart, maar als ik elke dag zolang moet wachten om mijn pc optestarten dan is dat ook niet helemaal optimaal.

Ik zat te kijken naar zo'n repair install, maar dan werken al me games niet meer toch?
Dan kan ik netzogoed weer een herinstallatie doen..
 
Ik weet niet of een Repair je software verwijdert. Je kan natuurlijk altijd Windows even opnieuw installeren, ik weet niet hoe lang je hem al hebt draaien, maar soms is het er wel goed voor.
 
Om dit nou te voorkomen: houd ik de gaten wat je installeert, zowel software als drivers.
Maak met regelmaat systeemherstelpunten.
 
Blijven die systeemherstelpunten wel voor altijd staan?
 
Blijven die systeemherstelpunten wel voor altijd staan?

Nee. Tot de ruimte die daarvoor gereserveerd is, op is. Dan worden de oudste overschreven.
Maar herstellen na een jaar geleden (bijvoorbeeld) heeft in de praktijk toch weinig zin omdat je dan alle programma's en instellingen die in dat jaar tijd zijn gemaakt, kwijt bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan