pc blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
842
omdat ik niet in me bios kan moet ik xp installeren via een w98 bootfloppy als ik het com. cd i386 en winnt.exe intyp kopieert de pc bestanden naar me harde schijf echter hij blijft op kopieeren staan (hd ledje blijft branden) en er gebeurt verder niks moet ik misschien iets anders achter de a prompt invullen om een gewone setup van xp te krijgen ?
ik doe D:
cd i386 en dan winnt.exe en dan het bovenstaande probleem volgt. gewoon opstarten viacdrom lukt niet
 
waarom kun je niet meer is de bios komen,en wat voor besturings systeem staat er nu op de pc.
 
heb je geen bootflop van win98 waarop cdrom ondersteuning staat.
Dan zou je daar voor kunnen kiezen en dan vanf de cd opstarten.
 
het is een packard hell met xp reden van bios komer wel in maar bij het submenu van opstartvolgorde krijg ik een ander menu er staat dan event registry valid ik kan dus niet me bootvolgorde instellen ik moet dus proberen via een bootfloppy xp erop te zetten schijf heb ik geformateerd en nu moet dus xp erop maar hoe krijg ik dat voor elkaar ik denk dat de pc in a c d volgorde staat in bios
 
ik gebruik juist een bootfloppy van w98 met cd drivers daarna dat ptompt maar dan blijft die pc met het bovenstaande probleem hangen als ie de bestanden kopieert
 
oke je cdrom wordt dan waarschijnlijk de E drive
type achter de a promt het volgende cd e: en dan een enter.
je komt dan in de e drive en daar type je dan cd i386 dan een enter en dan setup met een enter.

de i386 dir weet ik niet zeker kan ook winnt zijn maar dat kun je even uitproberen.

als je het bovenstaande niet snapt dan lezen we het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan