pc blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelhorjus

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
wie kan mij vertellen hoe het kan dat men pc om de 2 minuten ongeveer even 5 sec stil staat in het beeld, daarna gaat hij gewoon weer verder en dan gebeurt het weer. heb al een andere hdd geprobeerd maar dat helpt niet, ook een schone xp instal helpt niet.

hij doet nu helemaal niks meer, maakt niet uit wat voor geheugen ik erin doe, hij wil niet meer opstarten, dit is natuurlijk een major probleem, kom er niet meer uit.
hier de gegevens
mobo is een GA - 71XE
Proc. is een AMD Athlon 700 spec. amd k7700mtr51b a
hoop techt dat iemand me kan helpen, hij liep gister nog als een trein, behalve dat hangen dan en vandaag doe ik de pc aan en niks meer.

Hallo

Moesten er eventueel b.i.o.s. piepjes zijn , of ventilatoren die eventueel nog draaien , dan zou je dit wel vermelden .

Daarop verder bouwende , stel ik voor ... controleer eens de power supply .

Peter

De voeding, helemaal maar eens.
Grote kans dat deze het probleem veroorzaakt.

De pc begint wel te draaien maar start niet meer op, er komt geen bios meer etc. soory dit had ik direct moeten melden.

Dan nog kan het een voeding probleem zijn.
Ook nog mogelijke oorzaken zijn:
* Moederbord.
* Processor.

Wat je zou kunnen proberen is de bios resetten doormiddel van een jumper of het tijdelijk uitnemen van de batterij (lees meer hierover in de handleiding die bij je moederbord zit).

heb alles geprobeerd, tot de andere voeding, nu start hij gewoon weer op. toch werkt de andere voeding nog gewoon, zit nu in een andere pc.......
heel vaag, maar de hoofdzaak is dat alles weer werkt.
bedankt voor de hulp
mvg marcel:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan