Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pasja heeft gelijk.Mijn pc blijft hangen tijdens opstarten,...hij kopm niet verder dan startlogo...dus ik kan ook niet in de bios komen.
ik heb een
pentium 4
Weet iemand wat er aan de hand is![]()
Pasja heeft gelijk.
Aangezien je Pentium 4-logo zegt, zeg ik het volgende:
Computer uit.
Stekker uit stopcontact
Paar keer op de startknop drukken!
Stekkker weer in stopcontact en computer weer aan.
Kom je verder?
heb je wel alle kabels aangesloten?hehe...sorry ....ik probeer het wat duidelijker maken.
Het begon alemaal zo....ik dacht dat de ventilator van mij voeding stuk was dus heb ik een nieuwe gekocht. Toen ik heb de oude deruit gehaald en de nieuwe aangesloten,,,,en toen heb ik op startknopje gedrukt, het pc begon goed te draaien maar kom alleen tot startlogo.en meer deed die niet op beeldscherm staat alleen druk op tab om blah blah...en druk del om in bios te komen. maar als ik erop druk dan gebeurt niks....
ik heb all bios instllingen gereset maar het heeft niet geholpen.
meer weet ik niet te vertelen.
hoopelijk is dat wel duidelijk..
heb je wel alle kabels aangesloten?
Met name de 24-pins en de 4-pins aansluiting voor het moederbord?
heel raar.
Je hebt alles gedaan wat ik ook geprobeerd zou hebben. Ik heb echt geen idee.
Wat je nog kan doen is alles los halen, behalve de eerder door mij genoemde 24pin en 4-pin aansluiting. Natuurlijk kom je zonder harde schijf niet verder, maar je moet toch verder komen als dat beginscherm (dus de bios in komen).
Stomme opmerking misschien, maar je hebt waarschijnlijk een usb-toetsenbord?
Wellicht heb je wel de usb-ondersteuning uitgezet met je bios-reset. Het lijkt me sterk hoor: aangezien je niet gelijk een biosreset zal hebben gedaan. Maar als je toetsenbord niet werkt, kan je op tab/del drukken tot je een ons weegt.
Hoe ben je er trouwens achtergekomen dat die fan van je oude voeding het niet meer deed? Ik let namelijk normaal gesproken daar niet echt op, behalve als ik problemen krijg met een pc.
hej man jij bent geweldig....nadat ik heb alles uitgetrokken behalfe 12 en 4 pinetjes...hij start gewoon...maar geeft wel melding over harde schijf
mooi. Dat is tenminste wat.hej man jij bent geweldig....nadat ik heb alles uitgetrokken behalfe 12 en 4 pinetjes...hij start gewoon...maar geeft wel melding over harde schijf
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.