hallo, ik heb precies 1 jaar geleden een nieuwe game-pc gekocht.
Van het begin af aan bleef hij op bepaalde momenten hangen (beeld bevriest) en kon je niks meer, de enige optie was hem restarten met de knop..
Ik heb hiervoor een oplossing gevonden, maar hierdoor kan ik niet gamen...
De oplossing is namelijk : als ik de Hardwareversnelling op 'geen' zet dan loopt de pc niet vast. Maar zoals ik dus al zei, kan ik niets meer op de computer doen waarbij ik 'zwaardere graphics' moet draaien, zoals gamen.(want de videokaart is uitgeschakeld ofzo ?:S ik heb er verder ook geen verstand van).
Als ik wil gamen moet ik dus de Hardwareversnelling weer op maximaal zetten, waardoor de computer weer kan blijven hangen.
Ook krijg ik als de Hardwareversnelling op Maximaal staat bij het opstarten de melding :
Multi GPU- bemonstering is uitgeschakeld ofzoiets ( in een gele ballon, taakbalk ).
Computer-informatie:
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual
Core Processor 4200+
Kloksnelheid: 2.20 Ghz, 1,00 GB
Systeem: Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 2
~
Ik heb twee harde schijven;
-70 Gig
-80 Gig
Videokaart: 7600 GT SILENT
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Van het begin af aan bleef hij op bepaalde momenten hangen (beeld bevriest) en kon je niks meer, de enige optie was hem restarten met de knop..
Ik heb hiervoor een oplossing gevonden, maar hierdoor kan ik niet gamen...
De oplossing is namelijk : als ik de Hardwareversnelling op 'geen' zet dan loopt de pc niet vast. Maar zoals ik dus al zei, kan ik niets meer op de computer doen waarbij ik 'zwaardere graphics' moet draaien, zoals gamen.(want de videokaart is uitgeschakeld ofzo ?:S ik heb er verder ook geen verstand van).
Als ik wil gamen moet ik dus de Hardwareversnelling weer op maximaal zetten, waardoor de computer weer kan blijven hangen.
Ook krijg ik als de Hardwareversnelling op Maximaal staat bij het opstarten de melding :
Multi GPU- bemonstering is uitgeschakeld ofzoiets ( in een gele ballon, taakbalk ).
Computer-informatie:
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual
Core Processor 4200+
Kloksnelheid: 2.20 Ghz, 1,00 GB
Systeem: Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 2
~
Ik heb twee harde schijven;
-70 Gig
-80 Gig
Videokaart: 7600 GT SILENT
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.