PC blijft herstarten na gebruik PartitionMagic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald89

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
Heren,

Ik heb een vraagje; Ik had hier twee partities staan op mijn 320 gb WD schijf:
Een C schijf van omstreeks 280 GB en een D schijf van 12 GB
Nu heb ik via systeembeheer 5 GB van mijn C schijf afgesnoept, die werd herkend als ongepartitioneerde ruimte.

Nu heb ik Partition Magic ruim 1,5 uur geleden de opdracht gegeven die lege, ongepartitioneerde 5GB bij de D partitie van 12 GB te stoppen via de opdracht Enlarge partition o.i.d.

Nu is het probleem echter dat Vista al ruim 1,5 uur staat te herstarten, ik kom voorbij het bios, ik zie het laadbalkje van Vista en daarna komt de tekst "Powerquest partitionmagic is preparing to apply changes. Press any key to abort..." in beeld.
Na 5 seconden wachten komt er even snel een hele lap tekst in beeld die binnen een halve seconde weer verdwenen is, waarna hij weer opnieuw begint.

Nu kan ik op een toets drukken wat ik wil, maar er wordt niks beeindigd en hij blijft maar weer herstarten.
Vandaar mijn vraag; is dit normaal? zo nee, hoe zorg ik dat ik weer gewoon in vista kom?

Laatst bewerkt:
Hoi !

Opstarten van de recoverydisk(ette) die je uiteraard gemaakt heb toen je partition magic installeerde, en de handeling ongedaan maken.

Greetz,

Harry.

Hallo Harry,

Bedankt voor je antwoord. Ik ga het eens uitproberen of ik hem zo aan de praat krijg.

Groeten Ronald

Via de Packard Bell recovery cd (het is een packard bell OEM ding, vandaar) kan ik zien dat Partition Magic de C schijf heeft zitten slopen.
Windows schijfherstel heeft geen effect gehad, opstartherstel kon ie ook niet voltooien, dan rest er nog maar 1 ding:

De PB Recovery DVD's wissen nu alles wat erop stond en zetten Vista er opnieuw op :( gelukkig heb ik nog een backup van alle persoonlijke bestanden en gegevens.. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan