pc blijft maar opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

joy30

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2003
Een vraagje over mijn pc (niet deze) zodra ik de pc wil starten dan komt er een zwart schem te voorschijn dat windows niet goed gestart kon worden. en dat je kan kiezen uit

veilige modus
velige modus met netwerkmogelijkheden
veilige moudus met opdtachtprompt

laatste bekende configuratie (recente instellingen die werkten)

maar deze staat op windows normaal starten en kan niet met pijltjes omhoog (gaat niet)dus start de computer na 30 sec weer opnieuw en komt het hele verhaal weer te voorschijn afentoe flitst er een blauw scherm te voorschijn maar zo snel dat ik niet kan zien wat er staat

Ik ben best wel een leek als het gaat om coputertermen dus hopelijk kan iemand mijn in duidelijke taal vertellen wat ik hier mee moet doen

Hopelijk ontvang ik snel een antwoord :(

groetjes

kun je helemaal niet met je toetsenbord de keuze bij opstarten wijzigen? Is er misschien dan "ook" iets mis met je toetsenbord.

Normaal gesproken zou je gewoon in Veilige Modus moeten kunnen opstarten...heb je iets geinstalleerd oid waardoor het zou kunnen komen?
Of misschien iets intern toegevoegd (denk het niet aangezien je aangeeft een leek te zijn)

Wat soms (en ik zeg soms!) je uit zo'n loop kan halen is het volgende.

Zet de PC helemaal uit. Trek de stekker uit het stopcontact. Haal alle aangesloten apparaten er af, behalve de monitor, het toetsenbord en de muis.
Maar wel de printer, de scanner en wat je nog meer hebt aangesloten op je PC.
Wacht dan een paar minuten, steek de stekker weer in het stopcontact en zet de PC aan.
Al zou je nu maar weer in veilige modus kunnen opstarten, dan zie we daarna wel verder.

we hebben net hetzelfde probleem gehad, blijkbaar was windows gecrasht, nu is het opnieuw geinstalleerd en we hebben alle gegevens behouden, het was een of ander virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan