Pc blijft opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Safir

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
De titel zegt 't al... M'n laptop blijft zichzelf opnieuw opstarten. Af en toe zie ik het fijne blauwe scherm of een of andere tekst die maar 2 seconden blijft hangen tijdens het opstartproces.
Wat is dit, een virus? Valt er nog wat aan te doen of zijn m'n bestanden verloren?

Zonder dat je vertelt wat er direct voorafgaande aan het probleem is gebeurd, is het koffiedik kijken.
Start eens op in de F8 modus en kijk daarna eens in appraatbeheer of daar gekke dingen te zien zijn?

Ik heb dus geen idee wat er daarvoor gebeurd is. Tenminste, de laatste keer dat ie goed werkte heb ik niets binnengehaald, niets gedownload.
Hij reageerde trouwens niet op F8 of wat dan ook. :shocked:

Wat bedoel je 'precies' met "Reageert niet op F8"? Bedoel je daarmee dat Windows normaal probeert te starten of...........?

Als dat zo is, dan moet je de F8 frequenter indrukken vanaf het moment van aazetten. (Zo'n 2x per seconde en dit vol blijven houden totdat het zwarte scherm verschijnt van de veilige modus).

PC blijft opnieuw opstarten.

Ik zit eigenlijk met hetzlefd probleem. Ook mijn computer start opnieuw op, maar alleen als ik hem afsluit. Dan heb ik een paar tellen een blauw scherm waarop ik nog net kan lezen dat er iets kan zijn met de bios (volgens mij) of dat er te veel op de computer staat. Het gaat eigenlijk te snel om goed te kunnen lezen. Ik heb op jullie aanraden F8 ingedrukt, maar er gebeurt dan bij mij helemaal niets. Ik zet nu de computer steeds met de hand uit, maar het is wel erg lastig. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Ik heb er niet meer informatie over, wel kan ik vertellen dat ik ontzettend blij ben met dit forum. Alvast bedankt voor de hulp.

F8 indrukken en 2x per seconde blijven indrukken moet tot de veilige modus leiden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan