PC blijft opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exquizzite

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2010
Goedemiddag Helpmij Forum!

Ik heb een probleempje mijn PC blijft opstarten dus het gaat als volgt

Ik druk het aan knop> Ik zie de moederboard merk op het scherm> Daarna zie ik gelijk de "Windows kon niet goed worden opgestart scherm" Veilige modus etc. etc. Laatst bekende juiste configuratie & Windows normaal opstarten.

Ik heb alle 4 opties geprobeerd maar niks werkt hij start gewoon weer opnieuw op als je een optie aankiest en dan ben je weer terug bij af. De PC is al een tijdje zo en verder heb ik geen idee wat er meer gebeurd is aangezien hij niet van mij is. er zit Windows XP op de computer

Heeft iemand een oplossing? Erg bedankt voor het lezen!

MVG

XQ

Laatst bewerkt:
Ok.....

Opstarten vanaf de Windows CD
"R" kiezen voor reparatie

Daar achtereenvolgens ingeven (steeds gevolgd door [enter])

chkdsk /r [enter]
fixboot [enter]
fixmbr [enter]

hallo

ik heb precies hetzelfde gehad
en tegen mij hebben ze gezegd dat het moederbord kapot was
en dat ze die opnieuw moesten installeren
dus als XP eventueel niet werkt kun je misschien
ook nog moederbord opnieuw installeren

Moet ik de 1st boot device veranderen naar CD/DVD? want als ik bij het opstarten R druk gebeurt er niks

Bij het scherm "Press any key to boot from CD" doet hij niets als ik een knop heb gedrukt? Maar hij stopt wel met puntjes geven lol

Succes en laat het resultaat even weten

Als ik op het "blauwe Windows setup screen" zegmaar kom en ik op R probeer te drukken dan gebeurt er niks. Of doe ik iets fout ik heb de Windows CD erin gezet 1st boot device veranderd in CD/DVD en de blauwe setup screen begint maar dan begint hij klaar te maken om windows te installeren.

Heeft iemand nog andere oplossingen? liefs wil ik mijn bestanden behouden:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan