PC blijft steeds opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vade31

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2010
Mijn pc blijft steeds opnieuw opstarten, ook in veilige modus. Dit na verwijdering van spam op mijn pc.
Heb de laatste back-up niet meer gemaakt en wil deze dan ook nog graag terug als dat kan....
Heb geprobeerd om windows cd te draaien kan maar geeft geen recovery aan. De rest wat ie aan geeft moet ik volgens mij alles formateren.

Wie kan mij helpen?????

krijg je heel misschien een korte foutmelding of iets dergelijks?
Bijv kort blauw scherm waarna die restart?

nee alleen het windows loop balkje onderin en dan begint ie opnieuw met opstarten. Geen blauw scherm of foutmelding

Laatst bewerkt:
Zou voor alle zekerheid de stekkers van de lintkabels opnieuw opschuiven, al dan niet gesprayed met contact-spray.

is een laptop zit verder niets aangekoppeld.

Laatst bewerkt:
Klopt, ik heb van een vriend ultimate boot cd gekregen. Hiermee kan ik hem vanaf de cd-rom opstarten. Kan dus dan gewoon in mijn c schijf kijken maar hoe ik het van daaruit kan herstellen echt geen idee.
Ik heb dan een B schijn en een X schijf kan in cmd en uitvoeren maar daar heb ik gaan kaas van gegeten......
Moet de kabels dan toch nog nakijken omdat ie het dan wel doet??

Dave

Die stekkers nakijken is alleen om zeker te stellen, dat het probleem niet komt van slechte kontakten door kontakt-korrosie(; heb ik zelf een paar keer gehad).

Als er in dit geval iets van een virus in een windows bestand zat en dat is verwijderd zou ik repair doen met een windows cd.

Dat helpt namelijk niet om een R te doen.....daarna blijft ie opnieuw opstarten...

Heb het op deze manier opgelost. Ik heb een boot cd gebruikt om mijn files te redden, deze via een externe opgeslagen en alles maar opnieuw geinstaleerd. Ik heb hiervoor linux bootcd gebruikt en via cdrom opgestart.
Dus alles is nieuw en fris.

Vade31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan