pinkeltje001
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 dec 2006
hallo
wederom een vervelend probleem.
tijdens het opstarten van de pc krijg ik het laadbalk te zien.hierna blijft de pc 2 min op zwart scherm staan. ddarna start de pc door naar het welkom scherm en start hij normaal op.
de eerste keer had ik het zelfde probleem. nadat ik de nvidia geupdate had was het euvel verholpen.
nu heb ik dus de gforce geupdate naar 7.7.7 (fx5500) maar probleem bleef het zelfde.
voeding is oke
geen aparte dingen (casemodding e.d)
schone installatie.
rand apperatuur afgekoppeld maar probleem is hetzelfde.
opstartpaden gecontroleerd blijkt in orde te zijn.
geen adware of virusen /spyware ontdekt.
pc info:
P4PE-X ASUSTeK Computer INC., Intel(R) Celeron(R) CPU 2.40GHz, 2405 MHz, GeForce FX 5500, USB-audioapparaatCMI8738/C3DX PCI Audio DeviceSoundMAX Integrated Digital Audio,
Windows XP, Prof, SP2, NLD, HDD:160 GB, C:\, NTFS, 512 MB RAM,
Internet Explorer 6.0,
mvg
harry
wederom een vervelend probleem.
tijdens het opstarten van de pc krijg ik het laadbalk te zien.hierna blijft de pc 2 min op zwart scherm staan. ddarna start de pc door naar het welkom scherm en start hij normaal op.
de eerste keer had ik het zelfde probleem. nadat ik de nvidia geupdate had was het euvel verholpen.
nu heb ik dus de gforce geupdate naar 7.7.7 (fx5500) maar probleem bleef het zelfde.
voeding is oke
geen aparte dingen (casemodding e.d)
schone installatie.
rand apperatuur afgekoppeld maar probleem is hetzelfde.
opstartpaden gecontroleerd blijkt in orde te zijn.
geen adware of virusen /spyware ontdekt.
pc info:
P4PE-X ASUSTeK Computer INC., Intel(R) Celeron(R) CPU 2.40GHz, 2405 MHz, GeForce FX 5500, USB-audioapparaatCMI8738/C3DX PCI Audio DeviceSoundMAX Integrated Digital Audio,
Windows XP, Prof, SP2, NLD, HDD:160 GB, C:\, NTFS, 512 MB RAM,
Internet Explorer 6.0,
mvg
harry
Laatst bewerkt: