PC Boot alleen na opslaan BIOS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruubk

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2011
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn computer.

Als ik hem namelijk normaal wil opstarten, stopt hij soms bij het windows laat scherm. Als ik echter heeeeeel lang wacht kom ik dan bij het inlogscherm van windows. Hier is dan alles uit resolutie en kan ik niets intypen.

Echter als ik eerst in bios ga en bios opsla (ik druk gewoon standaard op F10) en hem erna laat opstarten boot hij prima en draait alles lekker op mn pc. Ik hoef tevens niet elke keer weer datum en alles in te stellen.. Dit is allemaal in orde. Ik heb laatst nog mijn batterij vervangen van mijn moederbord dus ik denk niet dat dit het probleem kan zijn..

Alvast bedankt voor jullie moeite!

Ruubk

Echter als ik eerst in bios ga en bios opsla (ik druk gewoon standaard op F10) en hem erna laat opstarten boot hij prima en draait alles lekker op mn pc. Ik hoef tevens niet elke keer weer datum en alles in te stellen.. Dit is allemaal in orde. Ik heb laatst nog mijn batterij vervangen van mijn moederbord dus ik denk niet dat dit het probleem kan zijn..
Als je geen nieuwe batterij hebt gebruikt dan kan dat alsnog het probleem zijn.
Laatst is ook een rekbaar begrip.

@pcfreak1997
Windows opnieuw installeren wordt pas geadviseerd als alle andere opties voorbij zijn gekomen en het probleem niet oplossen. :o

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan