PC boot niet meer met nieuwe netwerkkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

BuffaloBWA

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2005
Ik installeer daarnet een nieuwe netwerkkaart (Longshine NEK PCI 10/100 IC+) maar nu boot de pc niet meer, de monitor slaat zelfs niet eens aan. Meteen na het opstarten gaat het lampje van zowel diskettestation als HD een paar seconden branden en dat is zowat alles wat hij doet.
Als ik er de kaart weer uithaal start hij wel weer normaal op (tis XP btw). Heb de kaart al in een ander pci slot gestoken maar helaas...

Verwijder eerst de driver van de vorige kaart.

nope, nog niks maar hij start nu wel al op tot het "memory testing" scherm (of hoe noem je dat) en ik geraak ook al in mijn bios.

floppy doet nu wel helemaal niks meer en het lampje vd HD blijft branden

met die andere kaart (oudere) gaat wel alles goed?
je moet denk ik een bios update doen maar laat dat aan deskundigen over als je het zelf niet kent.

Wel, die andere is eigenlijk een usb adapter (silicom) maar die kan de verhoging van 6 naar 20mbps niet aan (kveronderstel dat dat 2x niks is voor jullie Hollanders :o ) Dus ja het werkt wel maar khaal niet het maximum uit mijn verbinding.

Anyway, tnx voor de snelle reactie, kga nog wa "foefelen" en hou je hier wel op de hoogte bij een doorbraak of andere ontwikkelingen in deze zaak :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan