Pc boot niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniels

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Berichten
10
Ik heb sinds vanmiddag een probleem, mijn pc geeft aan als opstart dat hij of hersteld moet worden Of de stroom is uitgevallen en je hem in veilige modus of normaal wilt starten. Als ik hem normaal start blijf ik de laad pagina met het Windows logo zien en bij veilige modus zie ik steeds het opstarten dmv terminal. Als ik de dvd van Windows erin stop en boot, krijg ik ook het load screen en komt er niets op het beeld! Wat moet ik doen PS ik ben niet iemand die heel veel van pc's weet, dus aub jip en Janneke taal
 
... Als ik hem normaal start blijf ik de laad pagina met het Windows logo zien en bij veilige modus zie ik steeds het opstarten dmv terminal.
Dat begrijp ik niet; opstarten dmv terminal? Kunt u beter uitleggen wat u dan ziet op uw scherm of wat er gebeurt?
(Een terminal is namelijk een scherm met een toetsenbord/muis die dient om toegang tot een computer te krijgen. Een terminalprogramma doet dit trucje na in software; dat doet eigenlijk alsof de pc een terminal is. Daarom snap ik niet goed wat u bedoelt...)

Als ik de dvd van Windows erin stop en boot, krijg ik ook het load screen en komt er niets op het beeld!
Dus vanaf dvd starten werkt niet? Heeft u in het bios de eerste startschijf op "cd/dvd" staan?
U komt in het bios door meteen na het aanzetten te drukken op PF2 of de DEL toets.
 
Ok heb inmiddels de dvd aan de praat, maar hij is nu bezig met opstart herstel... Meer dan anderhalf uur!
 
Ok pc is nu 2,5 uur bezig met herstellen... Is dit erg? Wat moet ik doen?
 
Hoi !

Lijkt me wel wat lang....maar ik ken de spec's van je PC niet !

Hoe dan ook: als de PC niet is vastgelopen kan het geen kwaad.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan