Pc bouwen [tut]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarnaast vraag ik me af of dit wel toegestaan is van de bron.:confused: Collega moderator een seintje gegeven.

jawel. Is een van de regels van youtube. Als je iets op youtube zet, dan heb je er zelf niet zoveel meer over te zeggen.

Oke, dat wist ik niet, maar goed. Persoonlijk vind ik het niet een erg goede tutorial. Alleen al de manier van Koelpasta aanbrengen en de behoorlijke hoeveelheid.:confused:

ik kende het al. Ik vind het ook behooorlijk wat. Ik dacht dat het aan mij lag :S.
Maar goed... Iets minder zou beter zijn, maar deze grotere hoeelheid zorgt behalve iets hogere temperaturen niet voor problemen.

Maar de filmpjes staan al in mijn tips voor zelfbouwers.
Heb jij daar misschien nog tips voor, crash?

edit:

even voor juridische afdeling:
10. Door u in licentie te geven rechten

10.1 Als u Content naar YouTube uploadt of op de Website plaatst, dan verleent u:
YouTube een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije, overdraagbare licentie (met het recht tot sublicentie) voor het gebruik, de verveelvoudiging, de verspreiding, het maken van afgeleide werken, het tonen en uitvoeren van die Content in verband met de verlening van de Diensten en anderszins in verband met het aanbieden van de Website en de ondernemingsactiviteiten van YouTube, waaronder ten behoeve van het geheel of gedeeltelijk promoten en verder verspreiden van de Website (en daarvan afgeleide werken), in welke media-formats en via welke mediakanalen dan ook; alsmede
iedere gebruiker van de Website een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije licentie voor het zich via de Website toegang verschaffen tot de door u Geplaatste Content, alsmede voor het gebruik, de verveelvoudiging, de verspreiding, het maken van afgeleide werken, het tonen en uitvoeren van die Content, voor zover op grond van de functionaliteit van de Website en ingevolge de Voorwaarden is toegestaan.

10.2 De bovenbedoelde door u met betrekking tot Gebruikersvideo's verleende licenties vervallen, als u uw Gebruikersvideo's van de Website verwijdert. De bovenbedoelde door u met betrekking tot Opmerkingen van Gebruikers verleende licenties zijn eeuwigdurend en onherroepelijk, doch laten anderszins uw eigendomsrechten, die door u worden behouden (zoals in lid 8.2 hierboven vermeld), onverlet.
Op het moment dat bouweenpc de content alleen op hun eigen site wil laten zien, dan hoeven ze het dus alleen van youtube te halen. De link naar youtube op onze site werkt dan natuurlijk niet meer :P

Laatst bewerkt:
Eigen handleidingen kun je plaatsen in het daarvoor bestemde forum. Dat is de Tip en Handleidingen sectie.
Dit zijn links naar YouTube en ook niet je eigen filmpjes, dus het lijkt me beter om het topic maar te sluiten.
De post hoort hier gewoon niet thuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan