Pc Bouwen

• Onderwerp starter Onderwerp starter nadja
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nadja

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2005
Ik wil graag een pc bouwen maar wat voor kast kan ik dan het beste gebruiken , de Aopen vind ik zelf aan de prijzige kant.

je kunt gewoon de goedkope kast pakken maar let wel op of je dara alles in krijg en voeldoende plaats over houd voor de lucht

wat zal een goed alternatief zijn voor de aopen H600A
300 Watt

Ligt er natuurlijk aan wát voor een PC je bouwt. Als je een standaard office PCtje bouwt, kun je met een goedkope kast overweg. Bij een multimedia PC, met flinke hardware, heb je een betere kast, met een goede voeding nodig.

ligt er helemaal aan wat je met de pc wilt gaan doen en wat je er allemaal inzet maar persoonlijk vind ik 300 watt weinign omdat ik zelf problemen er mee gehad ik heb nu 400 watt en nergens meer last van dus ff goed nadenken of je laten voorlichting geven waar je kast wilt gaan kopen

Ik zat zelf te denken aan deze dat me toch +/- 60 euro

CASE OEM Midi Saturn Blauw 350W

AB008000

4 x 5,25"" extern (2 x tilting door). 2 x 3,5"" extern. 5 x 3,5"" intern.
2 x USB 2.0, downwards compatibel met USB 1.1. 1 x FireWire, IEEE 1394
standaard. 1 x audio in/1 x audio uit

Voeding: 350 Watt Prescott voeding. Airduct system

ps leuke site uit Twente

Voeding moet min 400 watt zijn en neem niet de goedkoopste, als je zelf een voeding plaatst moet je letten op vermogen en geluids niveau want de goedkopere maken vaak meer lawaai.
Kast ligt aan je zelf je kunt een goedkope nemen maar dit vind je vaak weer in de montage deze zijn vaak moeilijker te monteren en slechter afgewerkt van binnen.

moet genoeg zijn weet niet of je exra ventilaters er in wilt of verlichting dan zou ik zeg pak dan 400 watt

Ik heb een Antec SLK3000,een heel goede kast ,deze is trouwens voorzien van extra koelings gaten in het zijpaneel voor proc en 3D kaart,veel ruimte om in te werken en de deze kast is ook voorzien voor 2x120mm fans:thumb:

kijk ook eens voor x-gear, dit is een nederlandse bedrijf met goedkope kasten die goed zijn om te modden en een voeding vanaf 350 watt bijgeleverd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan