Pc Bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herr Leere

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Hallo
Ik wil graag een nieuwe pc bouwen.
Het moet een redelijke pc zijn om op te kunnen gamen
Maar vooral om muziek op te nemen (Geluidskaarten etc. heb ik al)
Budget is 600 euro.
Het liefst een Quadcore om nog vooruit te kunnen de komende jaren. :thumb:

Mja, dat is waar.
Ik heb daar ook wel meerdere keren een pc gebouwd.
Asus lijken mij goede moederborden.
Maar wat zijn nou goede moederborden voor bijvoorbeeld muziek opnemen etc? :)

Volgens mij is er geen moederbord denkbaar wat in het bijzonder geschikt is voor muziek (opnemen). Belangrijkste component hiervoor is nat. je geluidskaart. Een goede geluidskaart is een kaart uit de Creative X-Fi serie (verschillende prijsklassen).

Grtz.

Computer.jpg

Is dit wat?
Of zijn er nog verbeteringen (Geluidskaart heb ik al)

Ziet er goed uit maar......om te gamen is je grafische kaart de zwakste schakel. Denk dat die iets "zwaarder" mag zijn.
Met een goede geluidskaart is dit een goed systeem.

Grtz.

Nou, Hij moet een beetje de games vandeze tijd kunnen draaien :p Gta 4 die er binnenkort aankomt etc.
Ik heb Windows Vista x64, dus dat hoeft niet
En ja, ik ga hem zelf bouwen :D
Ik ga er een kijkje nemen :)

Nou, Hij moet een beetje de games vandeze tijd kunnen draaien :p Gta 4 die er binnenkort aankomt etc.
Ik heb Windows Vista x64, dus dat hoeft niet
En ja, ik ga hem zelf bouwen :D
Ik ga er een kijkje nemen :)

Maak ruimte voor een kaart van rond de 100 euro. Moeilijk te halen met jouw budget, maar ja: dan kan je beter langer door spraren.

Na dit alles te lezen, ben ik het met de rest eens wat je videokaart/grafische kaart betreft.
Vooral omdat je Gamen + Muziek opnemen erg belangrijk vind....

600 euro is een redelijk budget voor een pc/laptop, maar als je idd wilt dat je er langer mee vooruit kunt, zou ik even doorsparen en een net wat zwaarder systeem kopen.

Hoeveel zwaarder kan ik je zo niet vertellen.
Mijn eigen ervaring met een Game/video bewerkings laptop is namelijk rond de 1100,- euro, een Acer aspire is het. Ik heb hem op het moment niet bij me, dus kan de preciese specificaties niet doorgeven.

ik hoop dat je hiermee geholpen bent

Na dit alles te lezen, ben ik het met de rest eens wat je videokaart/grafische kaart betreft.
Vooral omdat je Gamen + Muziek opnemen erg belangrijk vind....

600 euro is een redelijk budget voor een pc/laptop, maar als je idd wilt dat je er langer mee vooruit kunt, zou ik even doorsparen en een net wat zwaarder systeem kopen.

Hoeveel zwaarder kan ik je zo niet vertellen.
Mijn eigen ervaring met een Game/video bewerkings laptop is namelijk rond de 1100,- euro, een Acer aspire is het. Ik heb hem op het moment niet bij me, dus kan de preciese specificaties niet doorgeven.

ik hoop dat je hiermee geholpen bent

Specificaties van een laptop zijn helemaal niet nodig in een topic als deze..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan