pc buget 550 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Backmonkey123

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2013
hallo mijn naam is wesley en ik heb een vraag

dus mijn vraag is of jullie kunnen aanvullen aan mijn bedachte systeem

buget is rond 550 euro

componenten die ik in gedachten heb zijn

cooler cooler master seidon 120m
kast zalman z11
cpu 3.1 am3+ black edition
moederbord ASRock 990FX Extreme4
harddiskdrive WD Blue WD10EZEX
voeding cooler master B600
ram 2x 4 gb Kingston HyperX blu

video kaart heb ik al een HD 7850 1gb
cd driver heb ik ook en net zoals alle overige randapparatuur

het is doel hiervan is 9/10 spelen van de nieuwst games en 1/10 huiswerk maken met word 2013

stilte is hier erg belangrijk

ik zet alles in elkaar

en ik wil toch bij amd blijven want mijn buged is niet echt wat je noemt groot

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

m.v.g wesley

hallo,

videokaart is redelijk.

TIP:
kijk even een Best Buy Guide van tweakers maand september, staat een hele mooie basisgamesysteem, beter krijg je niet voor dat geld.

Laatst bewerkt:
Voeding is te groot en moederbord eigenlijk te duur. Tenzij je dingen wil gaan overclocken e.d., maar dat specificeer je niet in je vraag.

Wampier

Ja inderdaag dat heb ik niet neergezet maar ik wil weloverclocken
Ik wil ook het uitbrijding nivau ook goed is voor de komende jaren
Inderdaad hij is wat groot maar hij verder niet geziet wat een goedkopere met kabels die ik zelf kan aanbrengen om kabels in men kast te beperken

Laatst bewerkt:
Mb1234

Die site van tweekers met best buy guide is niet game pc`s bij mij gaat het puur om gamen

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou 50 euro uit je voeding en moederbord halen en die besteden aan een 2x snellere CPU en dan niet overclocken. Ben je zuiniger en alsnog sneller uit. Bovendien kan je koeling dan ook een stuk stiller. Overigens verdwijnt daarmee ook grotendeels het voordeel van AMD over Intel.

Ik heb gekeken voor voor een cpu en ik heb een upgrade gezien een 4 gjz 8 core for 168 euro

EDIT : ik heb al een goedkope voeding genomen omdat men videokaart recomanded voeding 500 nodig hebt en een 550 wat is duurder

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan