PC camera kan niet opslaan foutcode 0xA00F424F

Status
Niet open voor verdere reacties.

jafrako

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Besturingssysteem
Win 365
Office versie
Office 365
Als ik met de PC camera een foto maak dan wil hij die niet opslaan en geeft foutcode 0x00F424F. Kat in het bakkie zou je denken maar de antwoorden van Microsoft zijn zoals altijd onduidelijk, niet van toepassing of anderszins wartaal. Overige remedies die ik heb gevonden werken evenmin.
Ik begrijp dat er iets is met de map "Pictures\Camera Roll" waar de camera z'n plaatjes wil opslaan. Ik heb die map ooit weggedaan omdat hij leeg stond maar ik heb hem opgediept uit de prullenbak van m'n backup schijf en die zit nog vol met fotos ook. Volgens mij heeft het iets te maken met de exacte naam van die map want die was ooit anders. In de Instelling van de Camera app vind ik geen instelling van een opslaglocatie.

Geen idee of je al geprobeerd hebt om de software van de camera te de-installeren en daarna weer installeren ..

Heb je een UK of NL systeem?
Lastig is dat sommige programma’s de originele UK-namen laten zien, maar de standaard File Explorer doet een vertaalslag naar NL.

Hier staan de orginele locaties genoemd: https://www.aiseesoft.com/solution/where-do-screenshots-go-on-windows.html

Bedankt voor je reactie maar je antwoord gaat over screenshots. Ik heb een probleem met de PC camera. Maar je brengt me wel op een idee. Die PC camera slaat weliswaar concreet het beeld op in een map Camera Roll maar als ik de knop PrtSc indruk heb ik hem ook. Moet hem dan wel vanaf het clipbord kopiëren naar een afbeeldingsbewerker.

Geen idee of je al geprobeerd hebt om de software van de camera te de-installeren en daarna weer installeren ..

Heb ik al een paar keer geprobeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan