PC-Cillin wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@SPER

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2002
Berichten
24
Misschien is dit niet de goeie plek voor deze vraag :O maaar ik zou anders niet weten waar ik em moet zetten dus bij deze mijn probleem(tje):

Bij mijn computer zit standaard norton meegeleverd maar ik wil PC-Cillin erop zetten dus ik heb hem verwijderd, dacht ik tenminste want toen ik het wou instaleren kreeg ik de melding dat er nog onderdelen van norton op stonden :confused: wie weet wat ik hiermee aan moet??!?!
 
Op welke manier heb je hem verwijderd? En welke versie van Norton stond erop, dan zoek ik even een bijpassend RNAV tooltje:)
 
Ok, ik hoef het niet te weten ook:D

Gebruik deze tool en Norton zal VOLLEDIG verwijderd worden, start daarna opnieuw op en installeer PC-Cillin. :)
 
ik heb em verwijderd met SmartRestore een progje datbij de comp zat (PB I-MEDIA)
weet nie precies welke versie et is er staat alleen norton antivirus
 
Anders nog voor de zekerheid kijken met regcleaner.
 
ok et ius gelukt cillin staat er op maar na de scan kwamik er achter dat er een paar wormen op men pc zaten worm_strator oa op loadpe.com en als ik nu door een snelkoppeling iets wil openen krijg ik een popup venster waarin staat dat hij loadpe.com niet kan vinden wat heb ik fout gedaan en hoe kan ik et herstellen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan