PC Configuratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basiboy

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2010
Hallo Helpmij,

Dit is de eerste keer dat ik een PC ga bouwen tenminste dat ben ik van plan.
Nou zit ik met het volgende probleem,ik heb niet echt veel ervaring met een
pc samenstellen,en weet dus ook niet of er conflicten kunnen ontstaan.
Hier is mijn configuratie(Bij Alternate samengesteld) :
scfck2.png

Laat het met alsjeblieft in topic weten al er conflicten kunnen ontstaan en wat ik
dan moet veranderen.

Zit al een onboard grafische kaart op het moederbord,dan heb je toch geen video kaart meer nodig?

als je wilt gamen dan heb je een videokaart nodig.
en ook met zware grafische programma's

Laatst bewerkt door een moderator:
ligt eraan wat de gebruiker zelf wilt doen met dze pc. na vlug bladeren zag ik dat er een onboard videokaart zit, een ati radeon 3000. Voor " dagelijks " gebruik voldoet zoiets best.

maar als Basiboy deze pc wilt gebruiken voor zware edit programma's en / of zwaardere games, is een videokaart met betere specs niet een overbodige luxe.

Ik speel niet echt zware games,ik gebruik m'n pc voornamelijk voor internet,programmeren,downloaden en tweaking maar niet voor zware games.

Verder nog conflicten?

Niet echt conflicten, maar:

Je kunt een AM3+ moederbord nemen, kun je nog makkelijk upgraden; dit bord heeft geen usb3.

Je kunt ook kijken naar de A3850 (of 3650) combi CPU. De CPU is ongeveer even duur en levert iets minder CPU kracht, maar de geïntegreerde videokaart is een STUK sneller. Voor de "A" serie zijn moederborden met vergelijkbare prijs en features beschikbaar.

Die kan ik gek genoeg niet vinden bij Alternate :S

Laatst bewerkt:
Dankje!Nou eigenlijk amper,meer afentoe online games zoals minecraft.
Zware games koop ik alleen voor de PS3.

Ok.

Als minecraft het zwaarste is wat je gaat spelen heb je denk ik geen videokaart nodig...