pc crash na aansluiten usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martenskr

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2009
Berichten
15
Hallo,

Mijn pc crasht iedere keer als ik iets aansluit op een usb poort (Ipod, externe harde schijf, fototoestel, ...), enkel bij het aansluiten van een kleine usb-key gebeurt dit niet.

Dit probleem had ik vroeger niet, en bij apparaatbeheer zie ik niet meteen een probleem?

Groeten
 
ga naar apparaatbeheer.
ga naar de usb apparaten en klik op installatie ongedaan maken doe dat bij allemaal.
(kan geen kwaad) reboot. de pc/laptop zal nu aangeven nieuwe hardware gevonden.
hij installeert alles automatich omdat hij de driver nog heeft bewaart.

werkt dit niet ga dan naar apparaatbeheer en dubbel klik op usb-hoofdhub.
ga naar het tabje energiebeheer.
en vink het vakje uit bij de computer mag dit apparaat uitschakelen.
doe dat bij alle usb-hoofdhubs.

wekt dit niet geef effe door welk merk en type pc/laptop dan kunnen we drivers zoeken om te updaten.

succes:thumb:
 
bedankt voor uw reactie.

Ik heb uw eerste stap gedaan voor zowel de 'usb controllers' als de 'human interface devices' omdat ik niet zeker wist welke. Maar geen van beiden hielp. Ook het uitvinken bij energiebeheer hielp niet.

Wel besef ik nu dat er nog iets is dat wél werkt, mijn toetsenbord & muis zijn ook via USB aangesloten en werken wel.

Ik heb een DELL pc dimension 4600, maar heb al drivers gezocht via "stuurprogramma bijwerken" van apparaatbeheer & dan de driver-cd in te steken.
 
tijdens het installeren van de driver crashte mijn pc opnieuw, maar blijkbaar heeft het geholpen want na herstarten kan ik ipod & harde schijf terug aansluiten!

Hartelijk dank!
 
graag gedaan :thumb:

druk even op vraag opgelost als u dit nog niet heeft gedaan.

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan