pc crash na openen txt bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
244
denk dat dit de juiste plaats is om te vragen en anders gelieve naar juiste forum te verplaatsen,dank u

zo gauw ik een kladblok bestand of enig ander txt bestand zoals een NFO open dan crashed me pc naar een blauw scherm met allemaal vage tekst over me bios etc en virtual dump.tekst is teveel om even gauw over te schrijven maar misschien weet iemand hier al een antwoord op.is een erg vervelend probleem.bijvoorbeeld ik wil iets knippen en plakken in een leeg kladblok.ik open hem en plak en dan voor ik al wil sluiten pats crash.

iemand een idee voor ik format (als dit al helpt)

bij voorbaat zeer veel dank
jojo.
 
En toch is info van het blauwe scherm van belang. Je ziet een foutcode 0x0 etc en een regel met een foutmelding en eventueel een bestandsnaam. Deze graag noteren en doorgeven
 
bedankt voor je snelle reaktie Mario

ik heb hen expres even laten crashen opende gewoon kladblok en toe crash en volgende melding:

windows is afgsloten om verdere schade te voorkomen.
dan een heel bios verhaal met opstarrten in veilige bios en programma's te sluiten,maar er draaien er al zo weinig mogelijk.
dan dat met dat getal:

0x0000007E dan (0x0000005,0x804E6EAD,0xBAD5FCAO,0xBAD5F9AO)

daarna melding
bezig met starten fysieke geheugendump
fysieke geheugendump voltooid,neem contact op met systeembeheerder.

nog 2 dingen die me opvallen als ik weer opgestart ben is:

windowsmessenger 4.7 has been removed from this computer do you want to clean op your personal settings for this program.als ik ja doe weer crash als ik nee doe kan ik gewoon verder.

en ik kan me achtergrond niet meer veranderen van me scherm alleen in andere kleur?

hoop dat dit genoeg info is anders moet ik aan format en dat is balen.
groet

jojo.
 
Misschien es wat scannen op virussen en spyware... kvermoed dat daar je problemen liggen.
 
beide gedaan en niets noemenswaardig tegen gekomen,dus weer een kladblokje geopend mat zelfde (ellendige)resultaat.denk toch dat er niets anders als format inzit.hopelijk weet iemand nog raad.

en ook geen idee dat als ik format hiermee het probleem wel opgelost is.

groet
jojo.
 
zou het ook de driver van me toetsenbord kunnen zijn ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan