PC Crash onder het spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinglord

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Hallo daar,

Ik heb een vraagje. Het gaat om het volgende: Wanneer ik een spel speel (maakt niet uit welk spel), crasht mijn pc na een tijdje voleedig. Zwart scherm. Vervolgens moet ik eerst 5sec mn aan/uit knop inhouden, om hem vervolgens weer te kunnen inschakelen. De eerste keer gebeurd het misschien na een uur of anderhalf pas, maar daaarna steeds frequenter. Zeer, zeer iritant dus.

Ik hoop geboeg info gegeven te hebben, anders hoor ik het wel! :thumb:

Helpmij!

MvG,

Raoul

Vertel eens iets meer over de Pc!

Kast open makem en kijken of alles stofvrij is!
Meteen even kijken of alle ventilatoren nog draaien,koeling voedig.processor,videokaart!
Nog foutmeldingen gekregen de laatste tijd?
Nog programma`s geinstalleerd de laatste tijd?

@marcel bosveld: sorry, ik was al aan het trommelen !

Greetz,

Harry.

Manufacturer: INTEL_
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
Memory: 510MB RAM
Hard Drive: 163 GB
Video Card: RADEON 9200 SERIES
Monitor: Plug en Play-monitor
Sound Card: Logitech USB Headset
Speakers/Headphones:
Keyboard: USB-hoofdhub
Mouse: USB-hoofdhub
Mouse Surface:
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)

Ik zat er inderdaad al aan te denken mn pc open te schroeven, maar moet ik daarbij misschien nog uitkijken voor iets? dat ik niks kapot maak ofzo?

Ik zat er inderdaad al aan te denken mn pc open te schroeven, maar moet ik daarbij misschien nog uitkijken voor iets? dat ik niks kapot maak ofzo?

Als je de zijkant eraf haalt kan er niets gebeuren,en dan voorzichtig met een stofzuiger aan de gang gaan (voorzichtig en met beleid)

@marcel bosveld: sorry, ik was al aan het trommelen !:thumb:

Greetz,

Harry.

Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je misschien een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, en zet die hier eens neer.

moet ik tijdens het openmaken van mn pc trouwens alles ontkoppelen? ja toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan