Hallo allemaal,
Eerst het volgende even vermelden...
- Operating System: Windows XP Home
- Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs)
- Memory: 512MB RAM
- Chip type: GeForce FX 5700VE
Na zo'n kwartiertje/halfuurtje als ik mijn computer heb opgestart kunnen er meerdere dingen gebeuren...
- Er verschijnt ineens een zwart beeld met tekst, de tekst is onleesbaar want het gaat zo snel dat je het niet kunt lezen. Vervolgens krijg ik nog een vaag alarm geluidje te horen wat maar blijft doorgaan (dus druk ik de reset knop in en start hem opnieuw op).
- De computer start uit zich zelf helemaal opnieuw op.
Ik doe helemaal niks vreemds, ik vermoed dan ook dat het een of andere kapot is ...
Wat ik dus graag wil weten is: wat is er kapot, hoe kan ik dit verhelpen en wat zijn de eventuele kosten?
Alvast bedankt.
Groeten,
Thomas.
Eerst het volgende even vermelden...
- Operating System: Windows XP Home
- Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs)
- Memory: 512MB RAM
- Chip type: GeForce FX 5700VE
Na zo'n kwartiertje/halfuurtje als ik mijn computer heb opgestart kunnen er meerdere dingen gebeuren...
- Er verschijnt ineens een zwart beeld met tekst, de tekst is onleesbaar want het gaat zo snel dat je het niet kunt lezen. Vervolgens krijg ik nog een vaag alarm geluidje te horen wat maar blijft doorgaan (dus druk ik de reset knop in en start hem opnieuw op).
- De computer start uit zich zelf helemaal opnieuw op.
Ik doe helemaal niks vreemds, ik vermoed dan ook dat het een of andere kapot is ...
Wat ik dus graag wil weten is: wat is er kapot, hoe kan ik dit verhelpen en wat zijn de eventuele kosten?
Alvast bedankt.
Groeten,
Thomas.