PC crashes/bsod's

Status
Niet open voor verdere reacties.

modder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
hoi

laatste tijd heb ik veel crashes/bsod's na dat ik 5minuten WoW speel of een filmpje kijk maar ook regelmatig als ik niets doe in windows :( Meestal moet ik een paar minuten wachten vooraleer ik hem kan opstarten want hij blijft anders maar crashen tijdens het opstarten.

ik krijg alle soorten meldingen: driver_irql_not_less_or_equal / page_fault_in_non_paged_area/bad_pool_header en soms ook gewoon een zwart scherm.

wat me wel opviel is dat bij het opstarten van de pc in die IRQ lijst bij memory controller NA staat en bij de rest een cijfer? is dit normaal??

heb al ram latje van iemand anders in mijn pc gestoken en toen crashte mijn pc ook constant.

bedankt!

wat me wel opviel is dat bij het opstarten van de pc in die IRQ lijst bij memory controller NA staat en bij de rest een cijfer? is dit normaal??

wat je met dit bedoeld weet ik niet goed... :confused:

Heb je de temperatuur al eens gecontoleerd?

wat je met dit bedoeld weet ik niet goed... :confused:

Heb je de temperatuur al eens gecontoleerd?

ik bedoelde het bios opstart scherm waar je ziet welke device aan welke IRQ verbonden is, bij memory controller staat er NA bij mij, weet niet of dit normaal is.

cpu temp: 39
mobo temp: 37
hd temp: 41
GFX temp: 47

hmmm ja ik vind het zelf ook wel raar maar aangezien je in windows kan komen is dat geen probleem denk ik...

Heb je maar 1 latje ram in je pc steken dan?

Kan je ook niet even op wow gaan en tegelijk ook de temperatuur in de ogen houden...
Ik denk namelijk dat het daar aan kan liggen.

Heb je je pc ook al eens goed uitgekuist? (stof enzo?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan