PC crasht bij aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

galip91

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Hallo,

Ik heb een groot probleem. Mijn PC loopt vast elke keer als ik mij aanmeldt.
Ik vul mijn wachtwoord in, druk op OK, het bureaublad verschijnt en na 2 seconden looptie vast en kan ik niets meer doen :(

Ik denk dat het ligt aan een programma die wil laden bij het opstarten.

Ik weet dat ik dat kan oplossen met msconfig, maar ik kan ook niet opstarten met de veilige modus. Vista is namelijk als tweede besturingssysteem en als ik bij de bootscreen ben heb ik alleen geavenceerde opstartfuncties voor Vista.
Ik kan wel booten op Vista, ik heb vanaf Vista ook geprobeerd programma's te verwijderen die ik er pas op had gezet, maar tevergeefs.

Is er hier misschien iemand die me kan helpen, ik heb de PC hard nodig :confused:

Alvast bedankt,

Galip

Laatst bewerkt:
Ik heb ook een dualboot en kan zonder problemen in de veilige modus van xp.

Ga eerst met de pijltjestoetsen op xp staan, druk dan op F8, vervolgens op enter en zonodig weer of F8

Ik heb iets gelijkaardigs voorgehad op 't werk. Ik kon inloggen op de pc en daarna verscheen er een blanco bureaublad, zelfs de startknop vanonder was verdwenen.
Na enkele dingetjes tevergeefs geprobeerd te hebben die ik op 't internet gevonden had, heb ik gewoon terug een windows restore gedaan en het probleem was opgelost.

als je in vista veilige mode wild gaan doe je het zo.
selecteer vista en ghelijk als je dat gedaan heb op f8 druken steeds dan komje er in.

bedankt voor jullie reacties :thumb: maar ik zal dat booten wat beter uitleggen voor jullie...

Dit staat er:

Oudere versie van windows
Microsoft Windows Vista

Als ik Window Vista selecteer staat er onder: voor geavenceerde functies druk F8.
Als ik op Oudere versie van windows (Windows XP dus) sta, staat er niets. Ik druk alsnog op F8, maar tevergeefs.

Als ik xp veilig kan opstarten kan ik misschien via systeemherstel iets doen... maar zoals jullie zien, kan ik er niet komen. Ik denk dat ik boot.ini moet veranderen, maar weet niet precies wát ik mot veranderen. Kan iemand me misschien daarbij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan