Pc crasht bij spelen games

• Onderwerp starter Onderwerp starter QkleQ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

QkleQ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2006
Hoi,

Mijn pc crasht bij alle vrij recente games zoals Fable en LOTR: Battle for Middle Earth. Bij alle oudere games niet. Hij crasht dan tijdens het spelen naar de destkop, met een windows error dat het programma niet verder kan gaan vanwege fout.
Kan iemand mij helpen, ik weet werklijk niet hoe dat zit met de temperatuur en voeding....

P4 SKY 2.66 GHz
512 MB RAM
ATI RADEO 9500 PRO

meer weet ik niet uit mijn hoofd.

verder heb ik laatst de nieuwste driver gedownload en heb ik directx 9.0c

Meschien is je Videokaart aan de oude kant, en/of je Grafischekaart.

Is het zelfde kom ik eindelijk is achter.

Laatst bewerkt:
is tog een vrij goede kaart naar mijn mening

KvW zei:
Meschien is je Videokaart aan de oude kant, en/of je Grafischekaart.
Leg het verschil eens uit.:shocked:

@QkleQ,

Welkom op Helpmij.:)

Wordt de pc niet te warm tijdens het gamen, waardoor deze crasht. Kijk eens of de fan's en koelblokken nog wel redelijk vrij van stof zijn.

Je zegt eigenlijk 2 keer hetzelfde grafische kaart is hetzelfde als je videokaart net als je zegt 3d-kaart.(betekenen allemaal hetzelfde) De kaart is zeker niet te zwak hoor.

Probeer dit eens typ bij uitvoeren dxdiag druk op enter ga naar het tabblad direct x functies worden er daar problemen gemeld? Zoja post dan met welke bestanden precies. Ga vervolgens naar het tabblad beeldscherm en vertel mij wat er bij datum onder stuurprogramma's staat. Kijk ook bij direct x functies alles is ingeschakeld. Doe ook de direct3d en directdraw.Het zou kunnen dat je probleem ofwel door verouderde drivers of fouten met direct x veroorzaakt wordt.
Voor problemen met fable ga hier eens kijken : http://www.microsoft.com/games/fable/support.asp
Voor problemen met LOTR ga hier kijken :
http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cf..._search_type=answers.search_nl&p_new_search=1
(is wel in het Engels) Probeer de patch eens te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan