jreimerink
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 jun 2005
Hallo ik had een geforce mx4000 als videokaart die werkte perfect met rfactor maar alleen op low.
nu dacht ik ik koop een nieuwe en kwam thuis met de Asus n7600gs silent
erin gezet. voeding stekker erin drivers gedownload en probeerde een spelletje
rfactor
na 1 ronde bleef mijn beeld hangen en kon ik niks meer dus een reboor.
die pc bleef crashen als ik ga gamen dus ik chipset drivers updaten. bios flashen en een nieuwe voeding aangeschaft. niets hielp. ik denk haal een andere kaart. ik naar de winkel kom thuis met een ATI x1300 wat langzamer maarja als ie werkt is het al mooi
erin gezet. en drivers geinstalled ( nieuwste) weer naar een game en hup weer hetzelfte.
alles van mijn voeding afgehaalt. schijven etc. blijft crashen. bios settings nagekeken etc etc etc niets helpt. met de oude kaart werkt het oke
ik heb een msi kt6v
help help help
oja hitte is het ook niet
gr Jurgen
nu dacht ik ik koop een nieuwe en kwam thuis met de Asus n7600gs silent
erin gezet. voeding stekker erin drivers gedownload en probeerde een spelletje
rfactor
na 1 ronde bleef mijn beeld hangen en kon ik niks meer dus een reboor.
die pc bleef crashen als ik ga gamen dus ik chipset drivers updaten. bios flashen en een nieuwe voeding aangeschaft. niets hielp. ik denk haal een andere kaart. ik naar de winkel kom thuis met een ATI x1300 wat langzamer maarja als ie werkt is het al mooi
erin gezet. en drivers geinstalled ( nieuwste) weer naar een game en hup weer hetzelfte.
alles van mijn voeding afgehaalt. schijven etc. blijft crashen. bios settings nagekeken etc etc etc niets helpt. met de oude kaart werkt het oke
ik heb een msi kt6v
help help help
oja hitte is het ook niet
gr Jurgen