Hallo,
Enkele dagen geleden wilde ik (weer eens) een (zware) game spelen. Na 5 á 10 minuten spelen ging m'n beeldscherm naar slaapstand waar ik hem niet meer uit kreeg (maar het geluid van het spel wel hoorde). Energiebeheer gecheckt, ervoor gezorgd dat dat allemaal goed zat en m'n pc eigenlijk niet automatisch in slaapstand kon gaan. Nog steeds hetzelfde probleem. Compatibiliteitsproblemen gecheckt, maakte ook geen verschil. Nvidia updates gedownload/geinstalleerd: Nu crasht m'n pc volledig en start zichzelf na enkele seconden op waarna hij systeemherstel aanraadt. Als ik dit negeer start m'n pc normaal op.
Ik dacht zelf aan oververhitting (heb wel m'n pc al uitgestoft)
- Speedfan zegt dat m'n pc normaal 70 á 80 graden is, tijdens het spelen van een spel heb ik 104 graden gezien.
- Everest zegt dat m'n pc 40 graden is...
Iemand nog suggesties/enig idee waar het probleem ligt?!
PC:
Dell Inspiron 545
Intel Core2 Quad Q8300 @ 2.50 GHz, RAM 4 gb
Windows 7 ultimate, 64-bit
Moederbord CPU Type: 2x Intel Pentium III Xeon, 2500 MHz
Videokaart: NVIDIA GeForce GT 220
Bij voorbaat dank voor hulp!!
Enkele dagen geleden wilde ik (weer eens) een (zware) game spelen. Na 5 á 10 minuten spelen ging m'n beeldscherm naar slaapstand waar ik hem niet meer uit kreeg (maar het geluid van het spel wel hoorde). Energiebeheer gecheckt, ervoor gezorgd dat dat allemaal goed zat en m'n pc eigenlijk niet automatisch in slaapstand kon gaan. Nog steeds hetzelfde probleem. Compatibiliteitsproblemen gecheckt, maakte ook geen verschil. Nvidia updates gedownload/geinstalleerd: Nu crasht m'n pc volledig en start zichzelf na enkele seconden op waarna hij systeemherstel aanraadt. Als ik dit negeer start m'n pc normaal op.
Ik dacht zelf aan oververhitting (heb wel m'n pc al uitgestoft)
- Speedfan zegt dat m'n pc normaal 70 á 80 graden is, tijdens het spelen van een spel heb ik 104 graden gezien.
- Everest zegt dat m'n pc 40 graden is...
Iemand nog suggesties/enig idee waar het probleem ligt?!
PC:
Dell Inspiron 545
Intel Core2 Quad Q8300 @ 2.50 GHz, RAM 4 gb
Windows 7 ultimate, 64-bit
Moederbord CPU Type: 2x Intel Pentium III Xeon, 2500 MHz
Videokaart: NVIDIA GeForce GT 220
Bij voorbaat dank voor hulp!!