pc crasht tijdens installeren van drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
Hallo

ik heb gisteren een pc opnieuw geinstalleerd.
toen wou ik de drivers van het geluid installeren en toen starte de pc spontaan opnieuw op.

PHP:
Moederbord:
      CPU Type                                          Intel Celeron D 340, 2948 MHz (22 x 134)
      Moederbordnaam                                    Onbekend
      Moederbord Chipset                                SiS 651
      Systeemgeheugen                                   1024 MB  (PC3200 DDR SDRAM)
      BIOS Type                                         Award Medallion (12/06/04)
      Communicatiepoort                                 Communicatiepoort (COM1)
      Communicatiepoort                                 Communicatiepoort (COM2)
      Communicatiepoort                                 ECP-printerpoort (LPT1)

Scherm:
      Video kaart                                       NVIDIA GeForce 6600 GT  (128 MB)
      3D-Versneller                                     nVIDIA GeForce 6600 GT AGP
      Monitor                                           NEC A726 Packard Bell  [17" CRT]  (10415718)

Multimedia:
      Geluidskaart                                      SiS 7012 Audio Device

ik kan geen drivers vinden die hij wel pakt.
hoe kan ik de drivers installeren zonder dat hij spontaan opnieuw opstart

Heb je direct ná de Windowsinstallatie éérst de moederbord drivers geïnstalleerd?

nee weet niet welke moederbord ik heb want hij geeft onbekend aan.

Ik vermoed dat dáár dan je probleem zit. Je kunt ook eens dit progje naar het systeem laten kijken.

Heb ik wat gedaan dan ? ;)

Wat gebeurde er dat íe weer ging werken?

via die programma zij hij dat ik andere drivers nodig had. (niet de SIS drivers.)
dus toen ben ik naar de site van packerdbell gegaan en heb ze daar gedownload.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan