PC crasht willekeurig (0x00000116)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nee gewoon Windows 10 Pro. Haha.
Specifiek dat programma (https://reolink.com/software-and-manual/) had die DirectX nodig. Terwijl ik op de PC gewoon DirectX 12 heb staan geloof ik.
Maar goed, het is een voorzichtige aanname of dat het kan zijn hoor. Aangezien die crash er ook een beetje naar leid.
Aangezien ie crashte nadat ik dat had geinstalleerd. Maar dat zegt natuurlijk niks.
 
Helaas nog geen verbetering, vanochtend weer 2 crashes. Ondertussen nog steeds verder aan het zoeken om het e.e.a. uit te sluiten.
Net een stresstest op de GPU gedaan, maar ook deze doorstaat ie met gemak. Dus het lijkt erop dat die in ieder geval geen defect heeft.
 

Bijlagen

  • photo_2023-08-18_11-38-47.jpg
    photo_2023-08-18_11-38-47.jpg
    275,9 KB · Weergaven: 21
Gloednieuwe PSU van 850w erin gezet.. Met de stille hoop dat dit het zou oplossen.. Niets is minder waar.
 
Het lijkt mij een idee omdat nu de laatste driver niet werkte, deze helemaal te deïnstalleren met DDU.
Vervolgens een versie eerder installeren en aanzien.
Wannneer dat problemen geeft, deze ook deïinstalleren met DDU en een nog eerdere versie installeren.

Mocht het allemaal problemen geven, analyseer dan met Bluescreenview de andere minidumps en post het resultaat of de resultaten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan