PC crasht zomaar tijdens spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, zou kunnen. Echter heb ik dit zelf nooit gedaan dus kan ik je niet vertellen hoe dit in elkaar steekt.

Volgens mij download je een .exe bestand, die je moet draaien op de USB stick. Zodra dat klaar is, herstarten en vanaf de USB opstarten (Vaak kan je in zo'n keuze-menu komen door op F12 te drukken)

Keuze menu voor het booten in de BIOS bedoel je? dat lukt me nog wel denk ik

Het is nog niet gelukt :confused:

Ik hheb gekeken maar kan niet booten vanaf eenn usb stick volgens mij :confused:

Maar, memtest86 staat toch al standaard op je pc, je kan em toch aanklikken vanuit het bootmenu?

Ik hoop het, alleen ik heb niet heel veel verstand van computers :confused: waar moet ik dat dan doen?

het zier er naar uit dat Dit probleem niet aan jouwn pc ligt

Maar aan je Cod Versie deze Server (Denk ik) Rund een hogere Versie

Drm als je dood gaat krijg je een error bericht.

het zier er naar uit dat Dit probleem niet aan jouwn pc ligt

Maar aan je Cod Versie deze Server (Denk ik) Rund een hogere Versie

Drm als je dood gaat krijg je een error bericht.

Ik denk niet dat het daar aan ligt, het gebeurt op het filmpje toevallig als ik dood ga, maar het gebeurt altijd random, dus ook als er niets gebeurd en ik gewoon stilsta

Laatst bewerkt:
En daar komt bij dat hij bij crysis het ook al had.Wil je eens voor me kijken welke temperaturen er in de bios staan? Meestal zie je dat staan onder Pc health of hardware monitor ofzoiets:thumb:

En daar komt bij dat hij bij crysis het ook al had.Wil je eens voor me kijken welke temperaturen er in de bios staan? Meestal zie je dat staan onder Pc health of hardware monitor ofzoiets:thumb:

Ik kan die temperaturen niet vinden in mijn BIOS, (misschien zie ik ze over het hoofd)
En welke temperaturen wil je dan precies weten? die van het systeem (grafische kaart/Processor) tijdens het spelen of iets anders?

Op een ander forum heb ik mijn probleem ook voorgelegd, de mensen daar denken dat het zou kunnen dat mijn videokaart simpelweg het spel niet aankan.

Dat is onzin, de kaart mag dan wel iets ouder zijn maar dit spel hoort er niet door te crashen.

oke, Ik heb besloten toch maar een nieuwe videokaart te kopen omdat het spel gewoon té verslavend is :D

Hebben jullie een suggestie voor mij?

Het budget ligt rond de 150 euro.

Overclocken is nog beter mogelijk ect. ect.
Maar daar ga ik met mijn weinige ervaring niet aan beginnen.

Maar je zou hem zoizo aanbevelen? (aangezien het een "geweldige super-kaart" is :))

Zou je ook een plek in utrecht weten waar ze die hebben? :) Ik heb gekeken op de sites van de Computerland en Paradigit, maar het schijnt geenn kaar te zijn waar je makkelijk aan kan komen :/

Laatst bewerkt:
Ik heb uiteindelijk de ASUS Radeon EAH5770 CUCore gekocht.

Nu heb ik de driver geïnstalleerd en wat blijkt, het geluid doet het niet meer, nergens niet bij opstarten niet bij muziek niet bij games..

Ik begin al die problemen een beetje vervelend te vinden.. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan