pc-datum verkeerd ingesteld....

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.948
Hooi all...heb iets stoms gedaan, zat gisteren een tijd te zooien met m'n ouwe pc, dacht niet dattie het nog zou doen, dus de bijna verlopen NAV '02 verwijderd,1 verrot geheugenbankje bleek de boosdoener en nu doet de pc het weer ff. Heb bij de tijd instellen per ongeluk 2004 ingevuld, dat zag ik pas toen ik de NAV her-installeerde. Heeft wel de updates opgehaald en scant ook alles. Heb de pc-tijd weer op 2003 gezet maar ben ik nou wel veilig? Ik moet een paar dagen overbruggen alvorens ik een andere pc tot mijn beschikking heb en daarop komt NIS 2003. Moet ik toch maar weer deze NAV de-installen en herinstallen zodat de tijd klopt en deze dan gewoon verloopt verloopt op 21/7 a.s.? :confused:

attachment.php
 

Bijlagen

  • nav.jpg
    nav.jpg
    20,3 KB · Weergaven: 122
Nee hoor is niet nodig.
Het lijkt er zelfs op dat NAV zich niks heeft aangetrokken van de datum op je PC.
Bij elke nieuwe installatie van NAV is deze 1 jaar geldig en in die tijd haalt hij alle updates op.
 
@ Bassie, het vreemde was dat ik eerst zag bij de herinstall dat de NAV tot 2005! zou gelden, naderhand dus de tijd zie plaatje, anyway, mij gaat het erom dat ik voor een paar dagen veilig ben alvorens over te stappen naar iets anders, bedankt voor je antwoord! :)
 
Vreemd, net ff op live-update geklikt en prompt gaat NAV weer alle updates binnen halen, ruim 5 mb. Datum blijft zoals plaatje trouwens.
 
Had je gisteren (na installatie) ook alle updates binnengehaald of alleen de virus definities?
 
Jee, zou ik niet eens meer weten maar het was ook ruim 5 mb, dit ging net ook anders trouwens, want na de updates moest ik de pc herstarten en begon Windows de setup-bestanden bij te werken met dat bekende trommeltje, afijn, 't is maar voor een klein weekje of zo.
 
Nou dan weet ik het ook 1,2 3 niet, maar goed als het maar werkt (en dat doet het wel).

Groet
 
Saldos, heb je link gelezen, maar ik heb dus geen problemen of zo, behalve dan dat ik na het klikken op live-update de hele reut weer werd binnen gehaald en ik lachend tot volgens jaar juli weer beschermd ben, is niet nodig aangezien ik binnenkort een andere pc in gebruik neem. De wondere wereld van Symantec zullen we maar zeggen. :)
 
Mooi zo. Als je een andere pc hebt, dan begind jouw jaar weer opnieuw dus dat is gunstig voor jou.
 
Laatst bewerkt:
Saldos, ik zou idd deze NAV 2002 op die andere pc kunnen zetten maar heb inmiddels daarvoor de NIS 2003 a 79 euri voor gereserveerd! Iig geval bedankt voor je reactie, ook Bassie. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan