PC delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Source

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Ik heb een ( dom ) vraagje; maar hoe kan ik met iemand een PC delen dat diegene bij mij op de PC kan kijken en ik bij hem? Ik heb Windows Live Meeting al geprobeerd maar dat lukte niet echt goed. Ook heb ik een functie in Msn geprobeerd maar dat lukte ook niet echt vlekkeloos.

Kan iemand mij helpen, of weet iemand een goed programmetje?

Mvg: The Source

Een gratis en veilig alternatief is crossloop

www.crossloop.com

In geval van windows vista kan UAC(user account Control) roet in het eten gooien.
Schakel deze dan tijdelijk uit.

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden, maar welke is de beste volgens jullie?

Beste 2

de beste twee zijn:
Radmin, kost iets van 50 euro
Teamviewer, is gratis.

Het beste dat ik ooit gezien heb: logmein -> www.logmein.com
De gratis versie volstaat, enige nadeel is dat je op voorhand de logmein client op het over te nemen toestel moet geinstalleerd hebben (wat je dan evt wel via bv teamviewer kan doen...).
De grote voordelen zijn: gratis, sneller dan de meeste andere remote progs (vnc etc), poorten in routers enz configureren is niet nodig

Het beste dat ik ooit gezien heb: logmein -> www.logmein.com
De gratis versie volstaat, enige nadeel is dat je op voorhand de logmein client op het over te nemen toestel moet geinstalleerd hebben (wat je dan evt wel via bv teamviewer kan doen...).
De grote voordelen zijn: gratis, sneller dan de meeste andere remote progs (vnc etc), poorten in routers enz configureren is niet nodig
Ik gebruik zelf wel Hamachi van logmein voor LAN game potjes. Bedankt voor de tip zal het zeker eens proberen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan