PC detecteerd TV niet als tweede monitor via HDMI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank1995

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2011
Berichten
35
Hallo,

Momenteel probeer ik wanhopig mijn tv als tweede monitor aan te sluiten om daar een livestream op te kijken terwijl ik op mijn pc-monitor gewoon door kan gamen.
Nu heb ik een HDMI kabel aagesloten van mijn PC naar mijn TV. Als ik dan naar mijn Configuratiescherm > Vormgeving en persoonlijke instellingen > Beeldscherm > Beeldscherm resolutie aanpassen ga geeft hij continu maar één beeldscherm aan.. Die van mijn PC.

Het gaat hier om een 22 Inch LG 22MP65HQ-P Full HD IPS LED monitor en een Samsung UE32F6200 - Led-tv - 32 inch - Full HD - Smart tv.

PC Specs;
Processor Intel Core i7-4790 CPU @ 3.60GHz
Video Kaart NVIDIA GeForce GTX 770
Memory 13 GB
Operating System Microsoft Windows 7 Home Premium Edition, 64-bit

Ik heb alle 4 hdmi ports van mijn TV geprobeerd, niets lijkt te werken. Via google en youtube kan ik ook geen fatsoenlijk antwoord vinden aangezien alles verschilt per PC, monitor en tv.

Mijn PC, monitor en tv heb ik alle 3 dit jaar nieuw gekocht, lijkt me dus sterk als het verouderd is.
Ook heb ik een programma van LG gedownload genaamd Dual Package. Hiermee zou je een 2de monitor mee kunnen aansluiten, maar ik heb het gevoel dat dit alleen werkt als dat ook daadwerkelijk een tweede LG monitor is.

Doe ik iets fout? Ik weet het niet meer :confused:
 
Ook in de configuratiesoftware van nVidia gekeken?
Neem aan dat de nVidis drivers zijn geïnstalleerd en er niet op die van windows wordt gedraaid.
 
Die hdmi uitgang is die van de kaart en die is niet gedeeld met de DVI of display uitgang waar de monitor aan zit?

Indien een recent moederbord met een Intel CPU en een grafisch deel met een hdmi out zou je in de bios de igp en peg samen kunnen enablen en daar de TV op aan kunnen sluiten.
 
Nevermind, onderaan de aansluitingen van mn pc zat nog een HDMI poort die blijkbaar aangesloten staat op mijn video kaart. I'm retarded. Excuses ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan