rapsac2010
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 okt 2013
Beste Helpmij leden,
Ik heb laatst een PC voor een vriend gebouwd, alles werkte prima tot vanavond.
Er werd eerst een error aangegeven (mijn vriend weet niet meer precies wat de error was
), daarna startte de pc opnieuw op, kwam toen in disk recovery. In de disk recovery bleef de pc heel lang hangen bij 60%, heeft mijn vriend de pc opnieuw opgestart. Daarna gaf hij wel aan dat de disk recovery 100% was, direct daarna werd het beeld zwart en bleef zwart. Verscheidene malen opnieuw opgestart, nog steeds niks. De pc geeft helemaal geen signaal naar de monitor, het is dus niet zo dat de pc een zwart beeld toont, maar er is gewoon compleet geen signaal.
Zelf denk ik dat het een probleem is aan het moederbord maar dit weet ik niet zeker (daarom heb ik deze thread hier geplaatst).
Als jullie weten welk component/software de fout veroorzaakt en weten hoe dit te verhelpen is zou ik dit graag willen horen!
Alvast bedankt, Caspar Hentenaar
PS:
Vorige week is het besturingssysteem opnieuw geïnstalleerd ivm een virus.
Ik heb laatst een PC voor een vriend gebouwd, alles werkte prima tot vanavond.
Er werd eerst een error aangegeven (mijn vriend weet niet meer precies wat de error was
Zelf denk ik dat het een probleem is aan het moederbord maar dit weet ik niet zeker (daarom heb ik deze thread hier geplaatst).
Als jullie weten welk component/software de fout veroorzaakt en weten hoe dit te verhelpen is zou ik dit graag willen horen!
Alvast bedankt, Caspar Hentenaar
PS:
Vorige week is het besturingssysteem opnieuw geïnstalleerd ivm een virus.